© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Hmmm goed gaar dus.... het word tijd voor un nieuwe denk ik zo.
een ding, koop geen Iiyama boven de 21"
die 22" is een miskluen,zelfs m''n schoonmoeder ziet met haar glazen oog dat dat ding vette bagger is.
een ding, koop geen Iiyama boven de 21"
die 22" is een miskluen,zelfs m''n schoonmoeder ziet met haar glazen oog dat dat ding vette bagger is.
Verwijderd
iiyama 17inch A705MT met diamondtron beeldbuis heb je voor minder dan 800 gulden. Is een goed scherm, ik heb hem gezien bij een kameraad van me. Lekker strak beeld.
19inch van iiyama kan ook A901HT of zo dat is echt een strak ding. is wel wat duurder.
Samsung maakt ook goede beeldbuizen.
19inch van iiyama kan ook A901HT of zo dat is echt een strak ding. is wel wat duurder.
Samsung maakt ook goede beeldbuizen.
het beestje is idd vrij brak. iemand nog een suggestie voor een 19" monitor? (suggesties 17" monitoren zijn ook welkom) en kun je de belangrijkste technische gegevens ook ff noemen (dingen als max resolutie met daarbij horende refresh rate en viewable size)
alvast bedankt
alvast bedankt
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Hmmm, ik heb een Hansol 700P van 2,5 jaar oud en het klinkt enigszins herkenbaar.
Ik heb geen last van verkleuringen ofzo, maar als mijn monitor net aanstaat moet ik zeker 5 minuten wachten tot het beeld scherp is.
Een Hansol trekje? Kun je met zoiets nog naar Hansol toe (heb nog garantie) en een nieuwe monitor eisen? Er is ook één pixel kapot.
Ik heb geen last van verkleuringen ofzo, maar als mijn monitor net aanstaat moet ik zeker 5 minuten wachten tot het beeld scherp is.
Een Hansol trekje? Kun je met zoiets nog naar Hansol toe (heb nog garantie) en een nieuwe monitor eisen? Er is ook één pixel kapot.
ik dacht dat dat alleen bij LCD''s een probleem was? volgens mij is dat gewoon een fout in het masker dan ofzo, was die pixel al vanaf het begin dood?Er is ook één pixel kapot.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
welke monitor zou ik nou nemen?
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Zou goed kunnen, maar kan ik om een nieuwe monitor gaan vragen. Ik heb er niet echt last van ofzo. Maar mijn garantie verloopt over een half jaar.Op woensdag 11 april 2001 02:58 schreef P5ycho het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen bij LCD''s een probleem was? volgens mij is dat gewoon een fout in het masker dan ofzo, was die pixel al vanaf het begin dood?
Pagina: 1