Toon posts:

[BC3] geforce flashen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb en hercules geforce2 gts. Nu las ik meerdere topics over het flashen van grafische karten. Dit wil ik nu ook doen, vooral omdat mijn kaart kuren vertoont. nu heb ik van m3dzone een bios van NVidia gehaald (3.15.00.13.01)
(bij Hercules.com zijn geen biosses te vinden)
kan ik hier mijn grafische kaart mee flashen?? :?

Verwijderd

niet doen.....

het kan zijn dat je kaart er aan gaat, zo''n ervaring heb ik gehad met de Asus v7700dlx maar gelukig heb ik mijn geld teruggekregen.

waarom zou je het doen als ie goedloopt. tenministe als ie niet vast loopt.

Verwijderd

Topicstarter
nou dat doet hij dus juist wel(het vastlopen). Dit gebeurt alleen bij eeen grotere weergave(1024*768)

Verwijderd

Topicstarter
heeft er niemand verder een idee over??

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Ik heb een tijd geleden probleemloos mijn viper v550 geflashed *D en als ''ie het niet doet dan lijkt me het een goede oplossing.

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
ik heb mijn gf2mx bios ook geflasht. maar doe het niet onder windows:O. heb ik een paar keer gedaan omdat het zo irritant is om in dos te komen in winme. maar hem weer terug flashen zonder beeld wat mij overigens al drie keer gebeurd is door die k*** cracked synergy bioses is nog minder fijn.

ik heb hem overigens ook geupdate met de laatste mx bios en dat ging gewoon goed:).

https://www.afrikareisopmaat.nl

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:41

Wildfire

Joy to the world!

Weet je wel zeker dat het aan de kaart zelf ligt? Het kan ook een of ander driver-probleem zijn... (software kan namelijk meer ellende veroorzaken dan je denkt)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
nou het is ongeveer zo:
als de comp. opstart zie ik rare tekens
bv. serial us Contr0ller ipv serial bus controller. Of als ik iets geinstalleerd heb, waarbij het systeem opnieuw moet opstarten: setup werkt configuratiebestanden bi''j.
Ik heb dit zowel met mijn MSI mobo (6340) als met mijn Abit KA7 mobo. Ook loopt de kaart op beide systemen vast bij spellen in hogere resolutie. Op allebei de systemen heb ik de nieuwste 4 in 1 drivers en de nieuwste detonator geinstalleerd.
Nu dacht ik van: als ik mijn bios flash heb ik er mischien geen last meer van. Maar dit wilde ik toch even navragen omdat er toch een risico aan verbonden is

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

kijk eens op www.m3dzone.com op het forum

Turn it off and on again.

Pagina: 1