Toon posts:

[BC3] GeForce2 MX inruilen voor Voodoo5 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een Voodoo5 te kopen omdat die MX toch te traag is vind ik... ik speel hoofdzakelijk alleen maar UT en Black and White..

En hoe zit het met de 2D-kwaliteit ? ook redelijk ?

Verwijderd

doen, kwaliteit veel beter, prestatie rond de GTS

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

2D = beter dan je MX. of ie ook sneller is weet ik niet. Ik denk dat het ongeveer gelijk zal zitten.

[edit] Oh ik UT staan. Daar zal die Voodoo Glide echt veel sneller in zijn.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Rond de GTS?
De GTS heeft wel iets meer functies he... en BTW B&W draait het allerbest op T&L terwijl de V5 dat niet eens heeft! En daar komt nog bij dat 3Dfx dood is dus als je andere spelletjes speelt met je V5 en het gaat niet kan je GEEN drivers downloaden...
Hou het maar bij je MXje...

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:40
gewoon doen, boeie dat ie geen t&l heeft, als je een redelijk snelle proc hebt is dat geen probleem (softwarematige t&L)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

alle GeForce kaarten zijn wel sneller dan de Voodoo maar hoe zit het met de beeldkwaliteit want daar gaat het eigenlijk om vind ik.

je kunt 120fps met zo''n GTS2 halen of zo, maar de voodoo 5 5500 heeft wel betere beeld.

Verwijderd

Drivers zijn nog steeds beschikbaar op www.voodoosource.net , ik twijfel ook of ik hem zal kopen, ik heb nu een voodoo 3 2000 AGP. Half-Life ondersteund mijn huidige kaart niet hardware matig, is dat bij de 5500 wel het geval?

Verwijderd

Grappig he...
FOUT DUS
Zonder T&L is het veel minder soepel veel trager dus bullshit...

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:40
volgens mij wel.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik snap sowieso niet dat je uberhaupt denkt aan het kopen van een product waarvan het bedrijf dat het gemaakt heeft zo''n beetje dood is.. :?.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Ik wil ook een nieuwe videokaart gaan kopen... Ik zat aan een Radeon 32MB DDR te denken, waarvan ik weet dat de 2D zeer goed is... Hoe zit dat bij de Voodoo5? Vergelijkbaar met de Radeon? Op zich is ie wat goedkoper en het blijft toch een best wel mooie kaart... Niet? En zo brak zijn de drivers niet...

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Hoezo dat ?? Nvidia zal hier heus wel rekeing mee houden dat er nog veel mensen zijn die met een Voodoo3 rondlopen en dan toch straks games zoals Doom ]|[ >:) willen gaan spelen. Nvidia heeft niet heel 3D-Fx overgekocht.
Pagina: 1