Ik heb bij een groothandel van Harde Waren gechecked voor een nieuwe 3D kaart het word echt tijd voor een nieuwe
. Dus ik ging effe bladeren op de Site van die zaak ( http://www.alternate.nl ) en zag daar de Voodoo5 staan voor 350,- !!! Is dit ding eigenlijk wel je geld waard of moet ik nou gewoon 700,- neertellen voor een GeForce II
Verwijderd
Gewoon 428 gulden neerleggen voor een Geforce 2 GTS!
(700 piek????? wanneer ben jij voor het laatst op pricewatch wezen kijken?)
(700 piek????? wanneer ben jij voor het laatst op pricewatch wezen kijken?)
Verwijderd
Als je tenminste welles 3D speelt.
Die voodoo5 is een mooi kaartje. Vooral 2D is ie heel wat mooier op jouw monitor.
Echter de driverondersteuning van 3Dfx is natuurlijk gestopt, omdat ze overgenomen zijn. Dit geeft enig risico voor de toekomst.
3D is die Voodoo5 geen concurrent meer van de GF2, vooral nu er enkele T&L games aankomen.
Zo''n Powercolor Geforce2 ding kost nog maar 438 piekers bij rgcomputers.
Die voodoo5 is een mooi kaartje. Vooral 2D is ie heel wat mooier op jouw monitor.
Echter de driverondersteuning van 3Dfx is natuurlijk gestopt, omdat ze overgenomen zijn. Dit geeft enig risico voor de toekomst.
3D is die Voodoo5 geen concurrent meer van de GF2, vooral nu er enkele T&L games aankomen.
Zo''n Powercolor Geforce2 ding kost nog maar 438 piekers bij rgcomputers.
428,- ?? Ik ga echt niet zo''n scrapperige geforce II MX kopen. De ASUS v7700 Pure is 531,- en dat is nog wel makkelijk te doen.
dat is geen MX maar een GTS van Powercolor
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Hmmz die ken ik niet. Ik dek dat ik toich maar voor die Voodoo5 ga. het ding is in QuakeIII even snel als een Riva TNT2 maar wat bout mij dat
als ie het maar goed doet in UT en Counterstrike
Verwijderd
zijn de prijzen van Alternate niet ex BTW??
En het schijnt toch een kl*te zaak te zijn???
En het schijnt toch een kl*te zaak te zijn???
Die zaak is gewoon goed hoor. Snelle afhandeling en mensen waar je leuk mee kunt lullen over Hardware. Heb mijn 46 GB Harddisk en mijn SBLive! set daar gekocht.
search en vind:
[topic=152262]
[topic=152262]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
[i]Hmmz die ken ik niet. Ik dek dat ik toich maar voor die Voodoo5 ga. het ding is in QuakeIII even snel als een Riva TNT2 maar wat bout mij dat als ie het maar goed doet in UT en Counterstrike[/i]
Dan ga jij toch voor je V5.
Doen!
Dan ga jij toch voor je V5.
Doen!
Tijd voor een slotje?!
Een hele rij microsoft certificeringen.
V5500 is wat trager dan een Geforce 2, maar zakt echt niet tot het niveau van een TNT2... Ik zou voor de Powercolor gaan (ben ook een gamer
) omdat die een stuk sneller is voor nog geen FL. 100,- meer.
Het merk maakt weinig uit, omdat er meestal niet tot weinig van standaard nVidia design wordt afgeweken. Gewoon ff Detonator 11.01 erop en blazen maar
Het merk maakt weinig uit, omdat er meestal niet tot weinig van standaard nVidia design wordt afgeweken. Gewoon ff Detonator 11.01 erop en blazen maar
Bnet pindle#2913
Verwijderd
heb die kaart ook van alternate... prima ding..
flashpoint demo op 1024x768 FSAA4x draait als een speer..
Quake 3 HIGH 1024x768 FSAA2x ook als een speer..
CS blijft de fps op 99 hangen..
UT op 1280x1024 in iedere map ongeveer 60fps... op 640x480 LOW heb ik 360fps >:)>:) op 1600x1200 heb ik 50fps alleen ziet het er dan allemaal raar uit.. lijnen door mijn beeld...
is de voodoo 5 veel sneller bij een t-bird?? ik heb nu een duron...
flashpoint demo op 1024x768 FSAA4x draait als een speer..
Quake 3 HIGH 1024x768 FSAA2x ook als een speer..
CS blijft de fps op 99 hangen..
UT op 1280x1024 in iedere map ongeveer 60fps... op 640x480 LOW heb ik 360fps >:)>:) op 1600x1200 heb ik 50fps alleen ziet het er dan allemaal raar uit.. lijnen door mijn beeld...
is de voodoo 5 veel sneller bij een t-bird?? ik heb nu een duron...
Verwijderd
Ik had eerst een Viper 770 (tnt2) maar dan geclockt op 160/190 ipv 125/150.
En deze V5 5500 is op _Meer_ dan 2 keer zo snel als de TNT2.
In de hoge resoluties > 1280 loopt dit nog verde op.
En deze V5 5500 is op _Meer_ dan 2 keer zo snel als de TNT2.
In de hoge resoluties > 1280 loopt dit nog verde op.
Pagina: 1