hallo, nu gebruik ik effe een gare 8mb agp kaart, maareh, ik had dus een HERcules quadro2 MXR met een ELSA BIOS! toen dacht ik hetzeflde bios gevonden te hebben met Side Band Adres enabled! (no comments on that, dat wil ik gewoon proberen) dus ik flashen, en opnieuw opstarten, en jahoor, ik kon amper nog lezen wat er stond, gelukkig had ik met het proggie dumpbios daarvoor nog me ouwe bios ook op die diskette gezet (DIE ELSA hacked III nogwat BIOS) dus ik weer die op echt blind (omdat ik amper kon zien wat ik typte) proberen te flashen, maar nu, werkt me hele vidkaart niet meer nadat ik die flashte, alleen zwart, geen signaal naar vidkaart, dus nu dacht ik weer effe blind te werken ,wat ook lukt trouwens, door weer optestarten met diskette en nvflash bios.bin te typen, daarna keertje Y en daarna nog YES<
maar er gebeurde nix, dus ik ouwe vidkaart erin, en toen nog eens proberen, kijken wat of er wat mis is met die nvflash, ja natuurlijk niet om die ouwe kaart te flashen duh. wat blijkt nou, er verschijnt een lijst met support videocards, (omdat ik dus geen nvidia kaart er in heb) maar dat gebeurt ook, aangezien het dezelfde schijf activiteit gaf, als ik wel die nvidia kaart met dat kapotte bios er in heb,
dit is mijn oplossing:
er zit natuurlijk nu een ELSA bios is, dus kan ik dan nvflash wel gebruiken? of is me vidkaart gewoon naar de klote? het moet toch ge maken zijn,
(dus effe een elsa flash proggie downen)
oplossing 2:
een pci kaartje erbij prikken (heb ik niet) en dan gewoon naar agp flashen,
nou ik heb hier geen ervaring mee en ook geen oplossingen meer,
maar alle hulp is welkom!
helphelpehelp!
maar er gebeurde nix, dus ik ouwe vidkaart erin, en toen nog eens proberen, kijken wat of er wat mis is met die nvflash, ja natuurlijk niet om die ouwe kaart te flashen duh. wat blijkt nou, er verschijnt een lijst met support videocards, (omdat ik dus geen nvidia kaart er in heb) maar dat gebeurt ook, aangezien het dezelfde schijf activiteit gaf, als ik wel die nvidia kaart met dat kapotte bios er in heb,
dit is mijn oplossing:
er zit natuurlijk nu een ELSA bios is, dus kan ik dan nvflash wel gebruiken? of is me vidkaart gewoon naar de klote? het moet toch ge maken zijn,
(dus effe een elsa flash proggie downen)
oplossing 2:
een pci kaartje erbij prikken (heb ik niet) en dan gewoon naar agp flashen,
nou ik heb hier geen ervaring mee en ook geen oplossingen meer,
maar alle hulp is welkom!
helphelpehelp!