[BC3] soms hoef je geen vet beeldkanon

Pagina: 1
Acties:

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 22:42
Even voor een hart onder de riem voor alle ondergemiddeld gebudgetteerde tweakers:

Ook een TNT2 (>ultra geklokt en geen vanta of m64 ofzow) doet t nog prima met de huidige generatie games in combinatie met een rappe processor en de wat lagere resoluties (800x600). Bij mij (check onderschrift) is alles superspeelbaar; van quake3 tot needforspeed en wat er nog niet allemaal meer is, ook in 32bit. :)
zelfs 3dmark2001 is om aan te zien, dus.:7

Verwijderd

offtopic:
Wat bedoel jij met die 300 Mhz DDR in je sig?

Verwijderd

800x600 is een prima resolutie. Zelf heb ik een lekkere snelle pc + gfx-card enzo, maar bijv B&W draai ik nog in 800x600, want ik wil''t gewoon non-stop smooth hebben. Helaas zijn de engines van danige kwaliteit dat dit vaak dan nog steeds niet lukt

• Initial G
Op dinsdag 10 april 2001 11:49 schreef quadraplex het volgende:
offtopic:
Wat bedoel jij met die 300 Mhz DDR in je sig?
2x 150MHz FSB :9~

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

En wat heeft een ''beeldkanon'' met je videokaart te maken?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 11:52 schreef GKLQuake het volgende:

[..]

2x 150MHz FSB :9~
[Nog een keer offtopic]

Ik begrijp d''r nog niks van :? |:(.

[/Nog een keer offtopic]

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Z''n FSB speed staat op 150MHz .. de EV6 bus (gebruikt op alle Athlon/TBird/Duron moederborden) werkt met een DDR Northbridge dus in theorie is dat dus het dubbele van 150MHz = 300MHz ...

PC Specs

Verwijderd

OK, nou snap ik ''t. tnx :)

• Initial G
ow sorry ja, videoplank Kan een modereter dit verander in de topicnaam.

en wat betreft dat DDR, dat is iets wat jou intel niet heeft, maar de laatste AMD processors wel, die kunnen per clockcycle 1x extra informatie uitlezen dus totaal 2x (is dubbel=double data rate=DDR. de Pentium 4 kan het zelfs 4x per clockcycle ofzo.

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 19:22
Eindelijk iemand die roept wat ik ook al een tijdje roep! Zo speel ik met mijn TBird 700@770 196MB TNT2Ultra 16MB Quake 3 perfect op 1024*768 zelfs nog wel hoger! Dus videokaarten van 500 piek en duurder heb je helemaal niet nodig! Alleen als je gewoon genoeg geld hebt en alleen het allerbeste wil!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Verwijderd

Inderdaad als je niet teveel eisen stelt en de resolutie een beetje laag houdt, nouja.. laag.. 800x600 speel ik ook op, puur omdat ik nog een 15 inch monitor heb en alles anders te klein wordt, is het met mijn systeem (celly500/192 mb/geforce2mx) nog heel goed te doen, ik draai quake3 op 800x600x32 bits met alle details op high zo''n 70/80 frames per seconde, en da''s meer dan genoeg.

ben trouwens wel blij dat iemand eindelijk eens aan de "tweakers met weinig geld" denkt :).. echt tof

ik ben heel blij met m''n pc''tje , hiervoor had ik een p1-200 (waar ik trouwens q3 op speelde met een voodoo1) dus dit is wel even vet beter 8-).... haalde met die pentium1 wel 15 hele frames per seconde op 512x^^^.. LOL.

Mzzzl

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
hmm ben anders erg blij met mijn geforce 2 gts (7700) en mijn 19"cpd G400P >:)

moet er niet aan denken dat een tntje dat moet aansuren... Moeten we een verrekijker gaan kopen, en die dan verkeerd om gebruiken!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid, de tweaker met weinig geld (of ook de tweaker die zuinig is) ben ik ook, ook al heb ik een lekker systeem. Wel eens van pc-prive gehoord met 50% belasting terugkrijgen?
Pagina: 1