[BC3] afspelen van dvd''s op TV via geforce 2 ultra

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een geforce 2 ultra met tv uit. Het lukt me niet goed een dvd af te spelen via deze tv out. Als ik als output device tv kies dan valt het beeld van m''n monitor weg. Lastig wordt het dan om de dvd te starten. Dit is me wel 1 maal gelukt maar ik kreeg alleen het startscherm van de dvd software te zien op de TV. Aan het geluid hoorde ik wel dat de dvd afgespeeld werd.

Heeft iemand ervaring hiermee? Ik wil graag en beeld op de monitor en beeld op de tv, zodat starten van dvd''s makelijk gaat. Ik heb e.e.a. gelezen over twinview maar dat blijkt niet te werken op de geforce 2 ultra. Daarnaast heb ik tvtool geprobeerd, maar deze start niet goed op onder win me en win2000 prof. (na starten wordt het scherm zwart) Zijn er nog andere tools beschikbaar?

Ik heb een aantal drivers geprobeerd waaronder de nieuwe detonator drivers van geforce.

Graag hulp :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Download the Detonator 3 driver van Nvidia
Deze heeft de TwinView optie.

Gr,
Axel

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Twinview op een GF2U;)?

Niet op voorraad.

• BC3 Victim
Heb ik gedaan, de twinview optie is niet aanwezig bij de geforce 2 ultra ;(

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Op dinsdag 10 april 2001 11:34 schreef edward2 het volgende:
Twinview op een GF2U;)?
Ook wanneer de kaart geen TwinView heeft kun je de TwinView optie gebruiken (althans bij mijn MX). Dit om bijvoorbeeld zowel beeld op de monitor als op de televisie te krijgen (Clone). TwinView is dus niet alleen voor twee monitoren maar ook één monitor en één televisie.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Het probleem dat je monitor uitvalt als je naar tv overschakeldt is een veel voorkomend probleem. De monitor bevat dan een Fixed Freqency. Daar is helaas weinig aan te doen
alleen nieuwe drivers wil wel eens helpen ja ik weet niet wat voor merk monitor je hebt vaag merkloze monitoren en HP monitoren tot ik tot dusver weet hebben dit probleem

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
En wat ook nog belangrijk zou kunnen zijn is dat je wel het juiste merk en type monitor onder Windows selecteer en niet Plug&play of onbekend.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• BC3 Victim
Ik heb een Iiyama AS4431D TFT scherm (Helemaal geweldig maar dat geheel terzijde >:))
Deze is via DVI aangesloten en is ook onder windows met de goeie driver geinstalleerd.

Pagina: 1