De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Deze heeft de TwinView optie.
Gr,
Axel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet op voorraad.
Ook wanneer de kaart geen TwinView heeft kun je de TwinView optie gebruiken (althans bij mijn MX). Dit om bijvoorbeeld zowel beeld op de monitor als op de televisie te krijgen (Clone). TwinView is dus niet alleen voor twee monitoren maar ook één monitor en één televisie.Op dinsdag 10 april 2001 11:34 schreef edward2 het volgende:
Twinview op een GF2U;)?
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
alleen nieuwe drivers wil wel eens helpen ja ik weet niet wat voor merk monitor je hebt vaag merkloze monitoren en HP monitoren tot ik tot dusver weet hebben dit probleem
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Deze is via DVI aangesloten en is ook onder windows met de goeie driver geinstalleerd.