Toon posts:

[BC3] goedkoopste flatscreen 19 inch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een beeldscherm met een vlakke beeldbuis, zo laag mogelijke prijs en een beetje prestaties (1600*1200 @75 hz ofzo).
Ben wel een beetje aan et kijken geweest op de pricewatch, maar wordt daar nix wijzer van.
Ik zat zelf te denken aan een 19 inch LG flattron, is die goed?

Verwijderd

Ik zag net in de pricewatch de Iiyama MF901U, voor Fl 999,-. Hier kun je de monitor bewonderen:

http://www.iiyama.nl/pages/index2.html

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog meer suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
owja en welke vision master is dat die in de link staat, want dat typenr zie ik nergens staan op de site

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:37

The Legend

*Plop*

Mja beetje verkeerd linkje :)

Dit is de goeie:

Monitor

Info

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
hmm vraagje wat is het verschil tussen ma901u en mf901u?, want ze zijn namelijk even duur

Verwijderd

Topicstarter
niemand?, hellup!! :'(

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

NEC Multisync 95F

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
iemand techische gegevens van dat ding, want op de nec site staat helemaal nix zinnigs :)

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op woensdag 11 april 2001 19:45 schreef Kloeloos het volgende:
hmm vraagje wat is het verschil tussen ma901u en mf901u?, want ze zijn namelijk even duur
Je hebt toch ook ogen! Kijk dan hier! Kijk een beetje rond op de site en kijk bij de specs, wat ziet mijn oog:
Specs MF901U en specs MA901U. Nou dat is moeilijk |:(

Verwijderd

Topicstarter
Maar ze zijn even goed\slecht, alleen de ene is een diamond tron(pro) en de ander niet

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

tron is beter

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op donderdag 12 april 2001 14:12 schreef obsidian het volgende:
tron is beter
Dat zijn nog is uitgebreide antwoorden! Misschien is wat uitleg gepast :?

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar wat is nu het verschil tussen de diamondtron buis en de shadowmask buis?, de specs zijn etzelfde alleen de pro versie is 1 kg zwaarder

Verwijderd

Topicstarter
http://www.lge.nl/producten/it/flatron_915FT.html <-- moet zeggen dat deze specs ook niet verkeert zijn

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 12 april 2001 14:16 schreef The Legend het volgende:

[..]

Dat zijn nog is uitgebreide antwoorden! Misschien is wat uitleg gepast :?
Ehhh... heb je gelijk in. Diamondtron buizen hebben een wat scherper beeld. Staat gelijk aan de trinitron buizen van sony. De kleuren zijn wat voller, en ik vind persoonlijk dat je minder last hebt van lichtinval. Je moet er wel rekening mee houden dat er dus van die draden door het beeld heen lopen. 2 Stuks, een op 1/3 van het beeld, en een op 2/3 van het beeld. Ze zijn heel erg dun, ze vallen eigenlijk alleen maar op als je een lichte kleur achtergrond hebt. Je moet er tegenkunnen moet ik zeggen. Ik heb er ook eentje en ik zie ze niet eens meer.

Verwijderd

Topicstarter
owja, daar moet ik dan maar mee leren leven :), maar die shadowmask heeft dus geen draden door het beeld?

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op donderdag 12 april 2001 14:39 schreef Kloeloos het volgende:
owja, daar moet ik dan maar mee leren leven :), maar die shadowmask heeft dus geen draden door het beeld?
Nope, LG heeft ze niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar Iiyama heeft 2 soorten een shadowmask en een diamondtron, van die diamondtron weet ik dat die "gloeidraden" heeft, maar heeft die shadowmask die ook?

Verwijderd

Als je een goedkope 19'''' flatscreen zoekt dan moet je een belinea kopen, voor fl 799,- heb je er al een. Ik heb hem namelijk bij www.pcvergelijk.com/shop gekocht. Echte super kwaliteit voor een lage prijs.
Hij is weliswaar niet flat, maar dat is niet zo erg.
De enige die echte vlakke beeldbuis hebben zijn de monitoren van LG. Deze hebben een geheel vlakke beeldbuis en niet zoals bij andere merken, waar vanaf de zijkant het beeldscherm weer bol is.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op donderdag 12 april 2001 14:49 schreef Kloeloos het volgende:
Ja ok, maar Iiyama heeft 2 soorten een shadowmask en een diamondtron, van die diamondtron weet ik dat die "gloeidraden" heeft, maar heeft die shadowmask die ook?
Nee een shadowmask is een plaat met gaatjes waar dan per gaatje 3 elektronen door worden geschoten. Daar heb je dus geen draden door je beeld.

Beetje grof uitgelegd maar zoiets iig :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm dan wil ik die shadowmask denk ik, dank u allen voor et advies!!.
Sja en wat die belinea betreft, hmm voor 200 piek meer heb ik een Iiyama, dus ik denk toch dat ik dan voor die Iiyama ga.

Verwijderd

S900Mt1

Kost 804,- en kan 1600*1200 in 76Hz

Heb hem gezien in een pc winkel en vond het beeld eigenlijk wel vet goed(Ben gewend aan mijn 15inch Packard Bell :( )
Pagina: 1