ik zou er wel fl250-300 voor neerleggen, misschien een andere gek iets meer
Ik had ''m al op iBazar staan, maar kreeg een berichtje van iemand dat het vééls te duur was (fl. 300,-). Daarom vraag ik het hier dus maar eventjes na voor de zekerheid...
Ik heb ondertussen trouwens al wel een bod van 300 piek binnen... gelukkig maar.
Maar toch, wat denken de andere tweakers?
Ik heb ondertussen trouwens al wel een bod van 300 piek binnen... gelukkig maar.
Maar toch, wat denken de andere tweakers?
Verwijderd
Doe eens een search bij T.net bij Vraag&Aanbod, heb je een indicatie.
Daarnaast is het natuurlijk wat de gek ervoor geeft.
Daarnaast is het natuurlijk wat de gek ervoor geeft.
Ik heb mijn Asus V6800 Pure Geforce DDR nieuw gekocht voor f230,- op de beurs
Voor 230 piek, niet slecht... toch niet OEM toevallig?
Ach, ik heb in ieder geval al een bod van 300 piek staan via iBazar. Dat vind ik al heel erg mooi, het kan nu alleen maar meer worden...
Ach, ik heb in ieder geval al een bod van 300 piek staan via iBazar. Dat vind ik al heel erg mooi, het kan nu alleen maar meer worden...
Ik zou em voor de prijs van een nieuwe goedkope MX wegdoen, ong f250,-
Dat is redelijk, al is het de vraag of je em zo kwijt wordt..
Dat is redelijk, al is het de vraag of je em zo kwijt wordt..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je kunt iig en nmm niet meer vragen dan de nieuwprijs van een Geforce2MX. f300,- is dus zeker teveel. Vergeet niet dat er geen enkele vorm van garantie is. f225 tot f250,- lijkt mij dus realistischer.
Suc6
Suc6
is wel geinig, ik ga van een maat van mij een geforce 1 ddr 32mb kopen, (die van creative btw) voor 125 piek
hij heeft er een geforce 2mx voor in de
plaats gekocht
HAHAHAHA LEWSER
plaats gekocht
200 max, ik denk dat 175 piek heel reeel is, maar dat scheelt voor de tweaker en de "gewone mens" nogal heh, moet je maar even kijke wat je er nog voor krijgt
I see dead pixels...
Verwijderd
wie belazert zijn vrienden nou?Op woensdag 11 april 2001 12:23 schreef bitbyter_ het volgende:
is wel geinig, ik ga van een maat van mij een geforce 1 ddr 32mb kopen, (die van creative btw) voor 125 piek
plaats gekochtHAHAHAHA LEWSER
je kan hem beter helpen met het uitzoeken van nieuwe hardware
kortom: LOLOp woensdag 11 april 2001 14:34 schreef martun het volgende:
[..]
wie belazert zijn vrienden nou?
je kan hem beter helpen met het uitzoeken van nieuwe hardware
Wie is in dit geval nou de "lewser" ?Op woensdag 11 april 2001 12:23 schreef bitbyter_ het volgende:
plaats gekochtHAHAHAHA LEWSER
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Mijn advies: Als je hem kwijt kunt voor 175,- tot 200,-, gelijk doen. Hoe langer je wacht, hoe minder je ervoor kunt krijgen.
P.S. Ik heb laatst en TNT2 (TV-OUT) voor f100,- weggedaan.
P.S. Ik heb laatst en TNT2 (TV-OUT) voor f100,- weggedaan.
ImaStar, ik heb ''m nu verkocht voor fl. 265,- Niet slecht dus, al zeg ik het zelf...
Morgen nog even m''n GF2GTS gaan ophalen op het postkantoor en dan ik er weer eventjes tegen aan...
Morgen nog even m''n GF2GTS gaan ophalen op het postkantoor en dan ik er weer eventjes tegen aan...
Nee, nog wel via Vraag&Aanbod van Tweakers.net!
Je zou toch zeggen dat een Tweaker wel beter weet, maar ik zwijg in alle talen...
Je zou toch zeggen dat een Tweaker wel beter weet, maar ik zwijg in alle talen...
mod hem om tot GF 1 DDR quadro :P:P
heb ik ook gedaan meteen is je kaart in prijs gestegen :P:P.
[edit]
verkoop het niet op ibazar ze vragen 3,5% van je verkoop bedrag over te maken op hun rekening.
heb ik ook gedaan meteen is je kaart in prijs gestegen :P:P.
[edit]
verkoop het niet op ibazar ze vragen 3,5% van je verkoop bedrag over te maken op hun rekening.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1