Life goes as it goes.
Het zelfde nut als het heeft om de bios van je moederbord te flashen.
meestal worden er nieuwe biossen uitgebracht voor het fixen van bugjes of het ondersteunen van nieuwe dingen (vaker bij een mobo, bv. die nieuwe CPU) Het flashen van een bios brengt altijd een risico (klein) met zich mee, mocht het fout gaan is er een kans dat je videokaart\moederbord\etc. dood is.
Don''t fix it if it ain''t broken. (niet dat ik niet steeds de laatste biossen meteen flash voor mijn mobo
)
meestal worden er nieuwe biossen uitgebracht voor het fixen van bugjes of het ondersteunen van nieuwe dingen (vaker bij een mobo, bv. die nieuwe CPU) Het flashen van een bios brengt altijd een risico (klein) met zich mee, mocht het fout gaan is er een kans dat je videokaart\moederbord\etc. dood is.
Don''t fix it if it ain''t broken. (niet dat ik niet steeds de laatste biossen meteen flash voor mijn mobo
Verwijderd
ja je kan ook je bios flashen van je video kaart.
heeft het zin, meestal wel, nieuw bios zijn meestal bugs uit gehaald of hij wowdt er sneller door.
en dit wil toch elke tweaker.
heeft het zin, meestal wel, nieuw bios zijn meestal bugs uit gehaald of hij wowdt er sneller door.
en dit wil toch elke tweaker.
Aangezien er bijna nooit nieuwe biossen voor grafische kaarten worden uitgebracht heeft het meestal wel nut ja. Als er een nieuwe bios uitkomt, zit er meestal een hele goede reden achter. Misschien een compatibility upgrade of een bugfix. In beide gevallen kan je er veel voordeel uit halen. Maar net zoals bij biossen voor mobo''s geldt nog steeds: heb je geen problemen met je huidige bios, dan is een nieuwe bios overbodig.Op dinsdag 10 april 2001 09:09 schreef Brilson666 het volgende:
Het is toch mogelijk om het bios van je videokaart te flashen?
Heeft dit nut?
Ok maar ik ka alleen een bios update vinden voor de v6800 deluxe ne niet voor de gewone v6800 of heeft iemand hier een linkej?
Life goes as it goes.
Waarom wil je hem zo graag flashen dan? Doet ie het niet goed?
Ik wil em niet heel graag flashen.Mijn vraag was gewoon om het uitmaakt in perfomance?
Zo ja dan wil ik het wel doen.Maar ik wil het niet perse.
Zo ja dan wil ik het wel doen.Maar ik wil het niet perse.
Life goes as it goes.
Zeer zelden heeft het flashen van een videokaart een performance winst tot gevolg. Ik zou het gewoon lekker laten zoals het is, het is niet zoals drivers dat die elke week uitkomen en dan misschien 1 fps meer geven hoor.
Ok weet genoeg,bedankt
Life goes as it goes.
Voor reference nVidia biossen moet je eens bij zoiah.m3dzone.com zoeken, hij had ze wel altijd, geen idee of ze er nog zijn nu hij bij m3dzone is gevoegd.
Heb ooit mijn viper 550 geflashd met een bios van Zoiah. (weinig verschil gemerkt)
Heb ooit mijn viper 550 geflashd met een bios van Zoiah. (weinig verschil gemerkt)
Als er elke week een nieuwe detonator kwam die 1 fps meer leverde vind ik het wel best:Op dinsdag 10 april 2001 11:08 schreef obsidian het volgende:
Zeer zelden heeft het flashen van een videokaart een performance winst tot gevolg. Ik zou het gewoon lekker laten zoals het is, het is niet zoals drivers dat die elke week uitkomen en dan misschien 1 fps meer geven hoor.
1 per week is 52 fps per jaar meer...
hehe reken maar uit!:P
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
weet iemand of dat flashen ook mogelijk is voor een guillemot geforce 256??
heb er namelijk problemen mee...
zie mijn topic brakke videokaart...
heb er namelijk problemen mee...
zie mijn topic brakke videokaart...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Pagina: 1