[BC3] wie ? s3 trio 64+ drivers gezocht......

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
wie heeft een link die werkt..
In de search heb wat links gevonden maar die werken niet

iemand een idee ??

• under-world
sterker nog, ze hebben ze weg gehaald mij diamond...... 1 of andere policy dat ze er mee zijn opgehouden de link die ze geven werkt niet vreemd......

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hier kun je je driver downloaden:

http://www.diamondmm.de/ger/support/drivers.htm

Ik denk dat je deze moet hebben .. maar ik weet niet het typenummer van je kaart :) ...

PC Specs

• under-world
Het is een s3trio 64+. Op de hoek van de kaart zitten 2 kleine socketjes voor geheugen. Er is geen 1 van bezet. Ik meen dat het om een 4 MB kaart gaat. De s3 trio 64+ 4mb pci. Via die duitse link kan ik hem ook niet te pakken krijgen. -heel raar-

ik heb nu diamond.com en die duitse geprobeerd. Volgens mij heeft diamond deze driver weggehaald ofzo, iemand misschien andere suggesties ?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Wat is nu precies de naam van de kaart? S3 Trio 64+ is namelijk de naam van de chip op de kaart, niet van de kaart zelf. Dat is waarschijnlijk iets met Stealth XXXX ...

PC Specs

• under-world
Nou, dan weet ik het niet -ik heb niets bij-
alleen dat in de hoek die vram sockets zitten.. zou het een vram kaart zijn ???

• under-world
bij de stealth vram staan hoogstens w95drivers maar 98 herkent wel een kaart hij draait in standaard modus..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Die Trio64+ zit in heel veel computers als onboard videochipset. Ik heb er nu een in mijn hand (karkas van een IBM PC330) en ik had er laatst in meerdere Dell Optiplexen onder mijn hoede. Ik weet dat wanneer die chipset in zijn eentje de baas speelt, zowel op de windows 95 als op de 98 de goede driver staat. Maar op een Diamondkaartje.. Voor mij ligt een soortgelijk probleem, maar daar zit een S3 ViRGE chip op. Zelfde verhaal met de extra geheugen slotjes. Die driver was bij Diamond snel gevonden onder de ''other''link op de algemene video-driverpagina van http://www.Diamondmm.com. Bleek dat ik een Stealth 3D 2000 kaartje voor 5 piek uit een brabbelbak gekocht had. Maar dat terzijde: hoop dat je heir iets aan hebt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Het kan trouwens aan mij liggen, maar de server van S3 geeft geen antwoord (ben nu dus aan het zoeken naar de driver...). Of heb je hem al?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
http://www.driverguide.com/uploads/uploads0/131.html
Is niet wat je zoekt, maar lees het commentaar:
"This very small utility will help you in verifying exactly what chipset/model your S3 video card is. Just takes a second to download. I''ve found it VERY helpful. I got it from S3''s website" (ene Gerald Ratliff op Driverguide.com).

En:
http://www.driverguide.com/uploads/uploads1/5115.html
Met als commentaar:
This is the driver for S3 Trio 32/64 video card. the driver support the S3 trio 64 modell wich means that the card has 2Mb memory.For Win95. Submitted By
Adam Andersson.
Ik zoek nog naar win98 drivers...
Ik vind er eigenlijk te veel voor woorden. Vraag is of het de goede zijn. check die driverguide.com maar eens. Drivers Found By Members; S3 Channel.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb hem gevonden op driver guide...

Ga naar deze site dat zou het login scherm moeten zijn, klik anders hier voor de hoofdpagina, en klik dan op de memeber login.

Voer als username in: "drivers"
En als wachtwoord: "all"

Kleine letters en geen aanhalingstekens.
vervolgens staan er verschillende trio 64 modellen op deze pagina :P

Volgens mij is dit de beste link van ze allemaal.

Succes !!

Freelance tweaker

• under-world
-thanks mensen-
Pagina: 1