[BC3] Welke Tweak Utili gebruiken jullie?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:57
Ik ken er nou al enkele...

Powerstrip
NVmax
Geforce tweak util
Rivatuner

Powerstrip was ik niet echt kapot van, maar NVmax vondt ik wel erg fijn werken, wou net de nieuwe versie downloaden maar zag dat er een bug gevonden was waardoor ze alle downloads offline hebben gehaald.

Rivatuner heb ik nog niet gebruikt en ik Geforce Tweak Util ook niet.

wat gebruiken jullie en waarom vindt je de 1 beter als de andere?

zijn er trouwens nog meer van dit soort utils?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik gebruik Geforce Tweak Utility 3, ben er wel blij mee. Werkt erg makkelijk.
Ik denk niet dat j ebij het ene programmatje meer MHz-jes kunt overclocken dan bij het andere programma.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 11:57
jah maar het gaat me ook niet zozeer om het OC''en, meer over alle functies die die proggies hebben.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 22:25
Heb ze allemaal een keer gedraaid en ben voor de nvmax gegaan, is een lekker makkelijk proggie waar je ook genoeg in kan veranderen.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

GeForce Tweak Util 3.01 omdat er lekker veel makkelijke opties in zitten, en Coolbit voor het overkloken.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik gebruik meestal de RadeonTweaker, al de Nv tools doen niet zoveel bij mijn videokaart >:)

• Gamer
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

GTU, makkelijk en eenvoudig.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:31
Ik gebruikte eerst het progje coolbits (progje niet ech is meer een reg toevoeging) maar mijn kaart bleef stabiel dus heb ik een programmat''je gevonden waarmee je geen balkje moet verschuiven maar een getal moet intikken (weet naam niet meer) en dit programmatje hoef je niet in je taakbalk hebben te draaien zoals Gforcetweake3 of iets dergelijks dat zuigt
Ik kan wel even kijken of ik dat nog heb.

gr kokkel

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Rivatuner is goed, daar zitten zelfs extra opties op om de renderkwaliteit in d3d te vergroten.

Ook werkt bij mij met de 1xxx drivers anisotropic level2 alleen met de rivatuner.

Niet op voorraad.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:44
S3Tweak rulez :P

Verwijderd

Ik gebruik NVmax...

Erg handig als je bij verschillende spellen andere instellingen wil gebruiken, die kan je dan vanuit je system-tray zo veranderen.

Verwijderd

Ik had GTU3 en was er niet echt kapot van. Nu heb ik NVmax en B&W is echt SUPERMOOI!! Dat GTU3 doet niks ofzo. Het veranderd helemaal geen settings lijkt het wel.

Verwijderd

Hoezo doet mijn user icon het toch niet?

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08 12:00
LINKS a.u.b.

Verwijderd

een combinatietang, soldeerbout en schroevendraaier *D
Pagina: 1