[BC3] Onbekende monitor

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:57
hey,

ik heb een 17inch monitor, alleen hij is merkloos. de max resolutie is 1280*1024 op 32 bits, alleen dan vindt ik dat het beeld flitst, alsof de refresh rate niet echt hoog ligt.

windows ziet dus alleen een standaard monitor en aangezien ik het merk niet weet, wat er ook niet op staat, kan ik dus niet de juiste drivers installen.

ooit zei iemand tegen me dat het een Jean Compagna JD176C is, maar daar kan ik niks van vinden op internet noch als ik een andere monitor driver wil installen.

in het boekje staat verder niks vermeldt, behalve dat de max refresh rate op 1280*1024 59hz is.

iemand enig idee welk merk dit kan zijn?

ben daar gewoon benieuwd naar, ook al kan ik geen hogere resoluties draaien.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
In dit soort situaties raad ik je aan om het te installeren als : Standaard Plug and Pray Monitor.Over hel algemeen genomen draaien ze dan naar behoren, zo ook die van mij.
Succes
B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

staat er geen type nr op de achterkant?
of een serial, of een fcc-id ?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Misschien een fotootje van maken en hier posten ?

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
wtf, kies gewoon de 17ctx, en dan het laatste model, kun je tenmiste naar 100hz, nou aleen maar hopen dat je monitor het aankan.. klaar, of powerstrip

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 10 april 2001 12:05 schreef psygho het volgende:
wtf, kies gewoon de 17ctx, en dan het laatste model, kun je tenmiste naar 100hz, nou aleen maar hopen dat je monitor het aankan.. klaar, of powerstrip
Wat heeft ie daar nou aan !?
Hij wil weten wat voor monitor het is...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:57
ik zal vanavond of morgen proberen een fototje te posten.

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op dinsdag 10 april 2001 13:33 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Wat heeft ie daar nou aan !?
Hij wil weten wat voor monitor het is...
ja om zo de DRIVERS te installen en dus dat geflikker kwijt te raken(refresh) in te stellen. Nou neem je gewoon een in de list van zinloos, daar is niets mis mee, en die ctx gaat zowiesoo naar 100hz, dus ook wel op 75 en eventueel 85 mocht die dat trekken..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1