Toon posts:

[BC3] inf bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de handleiding van mijn nieuwe grafische kaart staat ik dat ik het inf bestand moet handmatig verwijderen uit de c:\windows\inf\other map het probleem is dat daar 7 bestanden zijn waarvan ik er 3 heb die in aanmerking kunnen komen voor te verwijderen, welke van de drie is nu van mijn oude grafische kaart:
Cirrus Logic546X.inf
S3S3VIRGE.inf
Intel CorporationGFX.INF
en is het echt nodig dat ik die verwijder, tenslotte heb ik de stuurprogramma''s van m''n oude kaart verwijderd.

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Wat voor kaart was je oude kaart?
merk/type/specs/plaatje/hint/iets?:?

Verwijderd

HEEEEEEEEEEEEEEl waarschijnlijk deze: S3S3VIRGE.inf, van je S3 Virge videokaartje :)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude kaart was een Viewtop 3D Zeus met een intel 740 processor en 8 MB SDRAM (64 bits @ 135 Mhz)

Please help

• Boogie
S3 zou kunnen, maar die Intel is nu wel erg waarschijnlijk geworden. Heb je ook een onboard video kaart op je mobo zitten? Zo ja, wat voor 1 is dat er dan? (of type Mobo)

Die Cirrus is volgens mij van je onboard geluid.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mobo is een GA-686BX-A en daarop zit bij mij weten geen onboard sound of grafiche kaart

Verwijderd

Topicstarter
kdenk ook dat het die van intel is want ergens staat het volgende in dat bestand:
[Strings]
Mfg="Intel Corporation"
PCI\VEN_8086&DEV_7800.DeviceDesc = "VIEWTOP 3D ZeusL (I740) for Windows 95 "
CURRENT="SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion"

Verwijderd

Topicstarter
maar in die 2 andere staat ook iets van display driver, kunnen die dan van één of ander game zijn of zo, wat gebeurd er eigenlijk als ik die laat staan en gewoon nu mijn 3D prophet 2 MX in het slot steek (na het uitschakelen van de PC natuurlijk)

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 15:39 schreef pikachuf het volgende:
kdenk ook dat het die van intel is want ergens staat het volgende in dat bestand:
[Strings]
Mfg="Intel Corporation"
PCI\VEN_8086&DEV_7800.DeviceDesc = "VIEWTOP 3D ZeusL (I740) for Windows 95 "
CURRENT="SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion"
Toch altijd makkelijk, als je dan eerst ff zelf verder zoekt......en meteen het merk/model van je oude videokaartje er ff bij zegt, zodat mensen wat meer weten.......

Verwijderd

En volgens mij kun je ze alletwee zonder probs verwijderen (S3S3Virge.inf en die IntelCorporationgfx.inf)..

Heb je toevallig alletwee de kaartjes een keer in je bezit gehad ???

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik kan da zomaar wissen hé, oké op hoop van zegen, ik steek tons diene prophet erin

• Boogie
HEEEEEEEEEEEEEEl waarschijnlijk deze: S3S3VIRGE.inf, van je S3 Virge videokaartje
Toch knap als je dat weet zonder te weten wat voor hardware de persoon in kwestie heeft. (wel weer een post!)

Ik zou zeggen, maak een backup van je Intel bestand, en gooi die daarna weg.

Veel Succes met je nieuwe kaartje.

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik zie jullie hopelijk straks wel (als het gelukt is tenminste)
cyaaaaa

en thanks

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 15:49 schreef mboogie2 het volgende:

[..]

Toch knap als je dat weet zonder te weten wat voor hardware de persoon in kwestie heeft. (wel weer een post!)

Ik zou zeggen, maak een backup van je Intel bestand, en gooi die daarna weg.

Veel Succes met je nieuwe kaartje.
t wordt al makkelijker als je vroeger zelf ook dat kaartje gehad hebt en de driver herkend.......
Dus bedankt dat je t knap vind van me, dat ik nog weet hoe die driver(s) heetten.......
Pagina: 1