[BC3] V7100 niet verder dan 195/195 ?

Pagina: 1
Acties:

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik mijn mem overclock tot boven 195MHz dan krijg ik allemaal rare strepen en zooi op het scherm. Ik weet dat dit gebeurd als er te ver overgeclocked wordt, maar toch niet boven 195 MHz ? Ik heb altijd vernomen dat een 2MX wel boven 200 kan komen..

misschien dat ik gewoon een rotte V7100 heb :'(

dus ...

Verwijderd

Heb je een retail versie, of een OEM? Hoe hoog is de temp in je kast en van je CPU? Heb je actieve koeling op je core?

Mijn tip: Laat de core op 175 en overclock eerst alleen de mem. kijk dan hoe ver je komt. Daarna voer je pas de core op.

Verwijderd

Hebbie deto 11.01 enne de Nvidea overclock util want de mijne loopt gewoon op 210/220 enne ik heb een retail.

Verwijderd

denk dat je een verrotte Mx hebt ( hoewel hij doet het toch perfect, klokt alleen niet zo best over )

heb ik ook hoor, je bent niet alleen.

EN Drivers hebben er niets mee te maken.

Maar het kan zijn dat het aan de temp ligt en dan heeft een beetje actieve koeling vast wel zin, gewoon een keertje proberen. Kast open zetten, en de grote huis-tuin-en-keuken ventilator erop zetten ( zo''n enorm ding dat ze in de zomer bij de doe-het-zelf winkels verkopen. Werkt het niet, dan heeft koeling ook geen zin, en zal je het ermee moeten doen.