Verwijderd
Ja, ik heb beta 1 bij www.reactorcritical.com gehaald.
Ik geloof dat mijn 2d nu langzamer is, maar voor de rest ook geen voordelen. Aangezien geen enkel prog. of game dit ondersteunt, blijft dat ook zo voorlopig.
Ik geloof dat mijn 2d nu langzamer is, maar voor de rest ook geen voordelen. Aangezien geen enkel prog. of game dit ondersteunt, blijft dat ook zo voorlopig.
Ja, maar wel de betaversie, staat op http://www.reactorcritical.com .
Ik heb in een forum inmiddels gelezen dat het bij iemand verbetering gaf, met name de beeld kwaliteit.
Ik ga tem morgen ook maar eens proberen.
Ik heb in een forum inmiddels gelezen dat het bij iemand verbetering gaf, met name de beeld kwaliteit.
Ik ga tem morgen ook maar eens proberen.
Verwijderd
DirectX 7 heeft eigelijk weinig verschil met 6.1. DirectX 7 biedt voordelen op voor TNT2 en hardware die nog moet komen. Voor de oude hardware gaat alles ietsje pietsje sneller.
ik heb het ook, maar ik kan nog geen verschil vinden
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Mijn metingen bevestigen het bovenstaande, ik heb de 3dMark99max en de Q2 timedemo gedraaid en nog geen verschillen waargenomen, maar in Q3 was er volgens mij wel verbetering, weet iemand hoe je de fps in Q3 kan meten?
Pagina: 1