Toon posts:

[BC3] Welke van de twee GTS ultra of toch die andere?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke kaart zou ik kopen er zijn 2 opties:

Asus V7700 Deluxe 64 TV
Elsa Gladiac GeForce 2 GTS Ultra 64

Eisen die ik stel zijn:
Mooi beeld @ 800x600 en 1024x768
Snelle framerate
En welke is het beste in Unreal Tournament

Verwijderd

allebei goed :) framerate verschil is er wel maar merk je niet tijdens het spelen als je geen fps counter hebt :) die v7700 zal zo''n 100 hebben op 1024*768 met alles op hoog, die ultra misschien 130, en ja die framerates zijn gokjes :)

Verwijderd

Topicstarter
Of kan ik beter wachten tot de Kyro II uitkomt? Want als ik zo hier en daar reacties lees gaan de Geforce GTS Ultra''s langer mee dan de Kyro II. Zijn er dan nog features op de GTS Ultra die nog nie gebruikt kunnen worden omdat de games die features nog nie ondersteunen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je voor 800x600 en 1024x768 een Geforce 2 Ultra koopt, ben je naar mijn bescheiden mening bezig met geld weggooien :)

Zelfs een MX (die 1000 gulden goedkoper is) haalt in die resoluties zulke framerates met een snelle CPU.
De voordelen van een GTS of een Ultra komen pas bij hoge resoluties en 32 bits kleuren...

Als ik jou was zou ik gewoon een veel goedkopere kaart nemen en de rest van het geld uitgeven aan iets anders (CPU, HD, geheugen) :)

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zeker voor de ELsa gaan. De OEM kost nog geen 900 piek.... de retail iets meer, maar dan heb je o.a. ook een Revelator 3D bril dr bij :)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

. dubbelpost ( van mij dan )

Verwijderd

Je gaat, als je alleen maar op die resoluties wil lopen, toch niet zoveel geld uitgeven door een ultra te kopen :?

Koop dan een Radeon of een gfs2.......

Verwijderd

Koop de ULTRA !!! UT legt met name een belasting op je CPU. Het is dus beter te vragen welke beter is met Unreal II <- B-)

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 13:35 schreef ImaStar het volgende:
Koop de ULTRA !!! UT legt met name een belasting op je CPU. Het is dus beter te vragen welke beter is met Unreal II <- B-)
Nu een ultra halen is vette overkill......

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef iig niets meer te besteden aan pc onderdelen (behalve dan een videokaart) Ik ben alleen maar gewend om in 800x600 of 1024x768 te spelen. Zou een GTS 2 Ultra goed presteren in Unreal 2? Mijn config:

Tbird 1,2ghz
Abit KT7a Raid
256mb PC133 Dane Elec
MAxtor 60gb 7200rpm
En nu nog een videokaart...

Waarom is die Asus dan duurder dan de Elsa GTS Ultra?

Verwijderd

Als je nu een MX (zoal iemand voorstelde) koopt krijg je er later, met jou systeem, spijt van. Een GF2 Ultra is een goede combinatie met je 1.2Ghz. Natuurlijk hoef je voor UT geen Ultra te kopen om in 1024x768 te spelen, maar ga je later Unreal II ook in 1024x768 spelen? Ik in ieder geval niet, dus gaat mijn MX dan de deur uit. Koop minimaal een GTS.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat is ook wel weer waar, maar als je nu nog enigszinds normaal spellen kunt spelen kun je ook op de Geforce3 MX wachten. De gf3 mx zal qua snelheid wel tussen de GTS en de Ultra inliggen (net zoals de gf2 mx tussen de gf sdr en de gf ddr in ligt) maar wel met de nieuwe features van de gf3... maar ja, tegen die tijd is de gf4 al weer bijna uit, en kun je daar weer beter op wachten ;)

De gf3 mx zal qua snelheid wel tussen de GTS en de Ultra inliggen (net zoals de gf2 mx tussen de gf sdr en de gf ddr in ligt) maar wel met de nieuwe features van de gf3. Ik heb alleen geen id wanneer die uitkomt :?

Verwijderd

Ik he ergens gelezen dat de Geforce3MX in het derde kwartaal van dit jaar uitkomt. :9~
Pagina: 1