Toon posts:

[BC3] Zwartwit via TV-out van Gforce256

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ''n Gforce256 aangesloten op m''n TV, op de S-video ingang. De kaart heb ik dus ook op S-video ingesteld & op PAL-G. Ik gebruik de referentie-drivers van NVidia (6.50). Heeft iemand soortgelijke problemen gehad :?

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Hoe lang is de kabel die je gebruikt?
S-video, en dergelijke kunnen geen lange stukken overbruggen, langer dan een meter of 5 moet je niet gaan. Wil je dit wel dan moet je overgaan op COAX.
succes

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

misschien is het de jumper op je kaart die verkeerd staat. . ik geloof dat er een PAL/NTSC jumper op zit.

dus ...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 april 2001 11:54 schreef Horus het volgende:
Hoe lang is de kabel die je gebruikt?
S-video, en dergelijke kunnen geen lange stukken overbruggen, langer dan een meter of 5 moet je niet gaan. Wil je dit wel dan moet je overgaan op COAX.
succes
Het is ''n kabel van 1,5 mtr. dus dat zal ''t probleem niet zijn. Het gekke is, dat als ik ''n resolutie verander, die wel kleur geeft. Start ik ''m daarna opnieuw op, dan geeft die weer zwartwit beeld :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er aan te denken, om de bios te flashen & ik heb al op de site van Leadtek gekeken, want ''t is dus ''n Winfast Gforce 256. Alleen weet ik dus niet precies welke versie ik heb; de DDR versie, of de gewone. Op de chips kon ik in ieder geval niets ontdekken.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

die s-vhs uitgang, als je die laat verlopen naar een scart plug, wordt hij zwart wit
je kunt beter die composite gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 april 2001 10:43 schreef bitbyter_ het volgende:
die s-vhs uitgang, als je die laat verlopen naar een scart plug, wordt hij zwart wit
je kunt beter die composite gebruiken
Nee, da''s ''t probleem niet. Sowiezo is de kabel 100% goed & als ik van resolutie verander geeft die ook weer in kleur.

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

ken het probleem de svhs uitagang geeft om een en of andere reden geen goed pal signial door.gebruik de chinch uitgang die ook achterop je kaart zit (die geele ronde) en tada zie daar je hebt kleur

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 april 2001 12:40 schreef lockheart het volgende:
ken het probleem de svhs uitagang geeft om een en of andere reden geen goed pal signial door.gebruik de chinch uitgang die ook achterop je kaart zit (die geele ronde) en tada zie daar je hebt kleur
Die heb ik er niet op zitten & ook al zou ik ''m hebben, dan nog wil ik geen composite gebruiken, want dat geeft zo''n brakke beeldkwaliteit.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:45
mijn s-vid doet het wel: kabel is 15 meter lang 8-)

Misschien iets met refreshrate? Ik heb overigens v10.50 draaien. Werkte bij mij veel beter (nog fullscreen ook! :9 )

composite is bij mij overigens ook totaal NIET brak, maar slechts marginaal minder dan s-vid
Pagina: 1