Toon posts:

[BC3] AGP gedoe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op mijn moederbord zie ik een AGP-slot (bruin) dat er zo uitziet:
||===||==========||
in dat slot zit een Viewtop zeus kaart dat AGP 2 heeft en de uitgang daarvan is ook
||===||==========||

Nu zou ik een nieuwe kaart kopen, maar op verschillende foto''s zie ik dat die kaartuitgangen er zo uitzien:
||===||=====||===||
Toch staat er dat deze ook AGP 2 en AGP 4 ondersteunt; nu is mijn vraag gaat die dan ook in da slot passen???????

greeeetz,
pika

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand hierop antwoord, want ik moet het weten voordat ik die kaart koop hé

Verwijderd

Die eerste 2 zijn agp
poorten, maar die onderste is een agp pro poort. Daar past een agp kaart ook gewoon in....

edit: ik lees weer es verkeerd, dit wist je al ........

Verwijderd

Welke kaart is dat dan, ik loop waarschijnlijk achter, maar ik heb nog geen agp pro kaarten gezien. Alleen agp kaarten

Verwijderd

Topicstarter
Die laatste is een Hercules 3D Prophet 2 MX en die zou ik me kopen om die oude brolkaart te vervangen, maar ik wist niet zeker of ze daarin zou passen maar blijkbaar past dat er wel in

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 11:42 schreef pikachuf het volgende:
Die laatste is een Hercules 3D Prophet 2 MX en die zou ik me kopen om die oude brolkaart te vervangen, maar ik wist niet zeker of ze daarin zou passen maar blijkbaar past dat er wel in
Dat is geen agp pro video kaart hoor (bestaan die dan :? ), maar gewoon een agp kaartje. En dat gaat idd gewoon passen in het agp poortje op je mobo :)

Verwijderd

Topicstarter
Oké da gaat dus in mijn AGP 2 slotje passen,
dan ga ik daar omgaan,
Cyaaaaaaaa

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt!!!!!!!!!!!!!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:26
dus euhm...de Asus V7700 past dan bv in een AGP 1x 2x slot waar niet zo''n sleufje in zit terwijl er op de kaart zelf wel al dat extra sleufje zit???

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 11:46 schreef pikachuf het volgende:
Oké da gaat dus in mijn AGP 2 slotje passen,
dan ga ik daar omgaan,
Cyaaaaaaaa
Wat voor mobo (moederbord) heb je ?

Als die kaart echt er zo uitziet: ||===||=====||===||
Dan past t volgens mij niet. Maar dan is het een agp pro videokaart, volgens mij bestaan die nog niet. Heb je wel goed gekeken, want volgens mij is het gewoon een agp videokaartje.......

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmmm,
Weet er soms iemand die die kaart heeft of die op een GA-686BX-A mobo past, kdenk et wel want op de doos vab de Hercules 3D prophet MX staat er dat ze AGP 2 en 4 ondersteunt. het zal wel geen AGP-pro kaartje zijn want die hercules kaart is al een paar maanden op de markt. Die foto van die kaart heb ergens gezien in NETWERK, en ik zag daar 3 i.p.v. 2 onderverdelingen in de uitgangen.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
Vraag het bij de winkel waar je het wilt halen na.. Weten ze vast wel, anders is het niet zo''n hele goede winkel.... :)
Bij i,net winkels. : mail van te voren, dan reageren ze vast wel, hoop je dan..

Succes!

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Even uit de droom helpen.....

Dat past gewoon. Uit die nieuwe kaart is een extra sleufje gehaald vanwege te "toekomst". Een AGP pro slot is nog iets langer. Dit om extra stroom te kunnen trekken e.d. Dat kaartje past dus gewoon op je AGP 2x slot. Je zult alleen niet van de volledige snelheid gebruik kunnen maken omdat je slot niet verder kan dat AGP 2x.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 11:53 schreef pikachuf het volgende:
Hmmmmm,
Weet er soms iemand die die kaart heeft of die op een GA-686BX-A mobo past, kdenk et wel want op de doos vab de Hercules 3D prophet MX staat er dat ze AGP 2 en 4 ondersteunt. het zal wel geen AGP-pro kaartje zijn want die hercules kaart is al een paar maanden op de markt. Die foto van die kaart heb ergens gezien in NETWERK, en ik zag daar 3 i.p.v. 2 onderverdelingen in de uitgangen.
Zeg dan meteen dat je dat mobo hebt. Dan hoef ik niet te gaan gissen wat je nou eigenlijk bedoelt.......:)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:26
lama...had er al es een V7100 in gehangen en die deed het ook gewoon, dus gelijk het bewijs geleverd voor de topic starter...
Pagina: 1