[BC3] Asus V7700 Pure vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:26
hey

had net de search gebruikt maar vroeg me toch nog wat af.

ik koop van de week een Asus V7700 Pure en ben wat research aan het doen.
wat voor geheugen zit hier op? DDR, maar hoeveel ns bedoel ik dan.

daar was toch een formule voor ofzo? hoe zat dat?

verder, ik las een post waar iemand zei dat Asus kaarten alleen goed met asus drivers werken, nou had ik gekeken op Asus.com en die lui zitten nog op 6.31 en dat zint me dus niet. wil wel 6.50 erop hangen.

bedankt.

• JeroenNietDoen
please?

• DaManiac
  • Laatst online: 22-08 21:02
is in ieder geval ddr geheugen en als het goed is (eigenlijk niet, maar toch) is het infineon geheugen van 6 ns niet echt het snelste geheugen dus, maar dat zit op de ultra. Ik geloof dat alleen gainward er eentje heeft met 5.5 of zelfs 5 ns geheugen

en die drivers detonator drivers zijn sneller dan die van asus, dus snel dwldn :)

• JeroenNietDoen
ja, 6.50 draait al op me TNT2 Ultra dus als die GF2 erin gaat kan Windows gewoon die 6.50 gelijk pakken.

6ns? hmm ok, ben benieuwd of er wat aan te OC''en valt...170mhz mischien zonder koeling.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Detonator drivers werken prima!!

Dat geheugen is lekker geheugen...hier loopt de boel lekker op 400MHz!!! (ipv 333). Zonder kleine heatsinkjes op het geheugen kwam hij tot de 395. Hopelijk heb je ook geluk dat je een lekkere 20% extra kunt pakken zodat je PRO snelheid uit je kaartje krijgt!!

Veel game plezier!!!

Cheese_man

reserveringshouder Tesla Model 3

• JeroenNietDoen
zo...dat klinkt lekker!

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 20:17 schreef Cheese_man het volgende:
Detonator drivers werken prima!!

Dat geheugen is lekker geheugen...hier loopt de boel lekker op 400MHz!!! (ipv 333). Zonder kleine heatsinkjes op het geheugen kwam hij tot de 395. Hopelijk heb je ook geluk dat je een lekkere 20% extra kunt pakken zodat je PRO snelheid uit je kaartje krijgt!!

Veel game plezier!!!

Cheese_man
Mmm, heb mijn deluxe nu op 380 lopen. Als ik hoger ga krijg ik witte stipjes op mijn bureaublad :P.
Pagina: 1