... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ik heb hem hier en ik ben er zeer tevreden over. Goed beeld, goede kleuren, goede verversingsfrequenties, usb-hub.
En.. twee inputs. Dus je kunt monitor op twee pc''s aansluiten. erg handig als je een klein bureau hebt.
En.. twee inputs. Dus je kunt monitor op twee pc''s aansluiten. erg handig als je een klein bureau hebt.
koop voor iets meer een sony cpd 400 e of betrz de P vesie. Heb ook zitten twijfelen tussen een sony g400p en die pyama, heb ze naast elkaar laten zetten, met een meter ruimter ertussen, een grote plaat ertussen en maar vergelijken.. na een 318 seconden was ik eruit. dier sony.. wat een beeld..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
jah ik heb hier sony e400p super beeld en mooie kleuren !! iedereen zegt het die hem gezien heeft !
Ja die Iiyama ruled wel
Heb hem zelf ook alleen ik had hem wat vroeg gekocht en ik had dus wel een fabrieksfoutje erin... beeld verkleurde in de hoeken (soms) en het was soms onscherp beeld. Hijs inmiddels opgehaald en zal binnenkort wel weer arriveren
Dus dan kan ik meer vertellen
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Voordat je tot een koop overgaat, zou ik eerst "even" deze draad lezen, wordt je een stuk wijzer van 
[topic=130527]
[topic=130527]
Pagina: 1