Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vragen rond Half-Life

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk heb ik uitgespeeld met Half-Life.
Ik kan dan ook zeggen dat het erg mooie spel is. Het is zo meelevend en levensecht. Een ware genot is het.
Nog mooier dan Unreal en Quake2.

Eerlijk, eerlijk heb ik met cheats gespeeld: god-mode, noclip en eigenlijk teveel rockets afgeschoten........ Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/wink.gif

Zo is werkelijkheid niet. Zonder God mode is veel meer zweten.... zeker.

Ik heb walkthrough gebruikt, dat gesproken is in PCGamePro.
Maar er is klein foutje in walkthrough! Dat is op de meest gevaarlijke plek: in de gebouw met twee atoomraketten aan de plafond en tjokvol 'laser'-bommen in hele ruimte.

De auteur heeft vergeten dat men eerst de kist van de platform stuk moet maken. Vlak voordat je de lift naar beneden kan. Deze kist komt tegen de laser-bom aan als je toch op knop drukt.... BOOOOM!!!!!!!
Eerst stukmaken, dan platform omhoog (nadat je op knop drukt.

Nou ja, een heeeeel klein detail maar wel gevaarlijk. Ik ben verrast toen die kist op platform toch nog 1 van de bommen activeert!!!! Dat is erg vervelend.
Verder is het oke. Alles klopt tot in de detail.

Er rest dan nog een vraagje. Als je de grote 'baby' hebt beschoten in zijn kop, kom je in een soort rondleiding terecht van ene in nette pak geklede meneer.
In de bekende transportwagon (zoals die in intro) laat meneer me keuze maken: wel door groene gloed lopen of niets doen.
Loop je doorheen, dan krijg je hierna nog level te zien met veel monsters erin, en ik word 'gehuurd' als status....
Doe je niks, dan krijg je andere status en meer niet. Einde verhaal.
Wat is verschil tussen wel naar Exit lopen en niet naar Exit lopen?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Je krijgt een andere status... Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/smile.gif Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/smile.gif

zonder gein: ik zou het niet weten...

• VorteX
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

het is nogal een lullig einde, want je mag kiezen uit dood gaan of voor de vijand gaan werken

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Topicstarter
Hey, dat is inderdaad vreemd einde.

En als je voor vijand of dood bent, dan heeft Half-Life II ook geen zin.
Zoiets maak je geen open einde van.
Dood is dood. Vijand klopt niet bij nieuwe deel II van Half-Life. Dan zou je van andere kant moeten vechten.

Ik denk dat er geen nieuwe spel (vervolg) van eerste deel komt?

• VorteX
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

er zou dan een heel andere held gebruikt moeten worden, maar met een zelfde soort verhaal

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Ik las in ct of pcm dat er een vervolg komt waar je een soldaat bent en het komt geloof in oktober op de markt

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dat heb ik ook ergens gelezen, dat je één van de grunts bent...

Lijkt me best cool.. :)

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Het einde is inderdaad niet mooi :(. De XEN-episode vind ik trouwens ook klote, daar moest ik doorheen cheaten omdat ik de hele bedoeling niet snapte.
De rest van het spel is gewoon *goed* :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• redwing
  • Nu online
Wel uitgespeeld zonder cheats, maar het einde is inderdaad klote, hadden ze wel wat beters voor kunnen verzinnen. Maar voor de rest is het een schitterend spel.

[removed]

• Hastur
  • Laatst online: 24-07 04:11

Hastur

I stink, therefore I am

Als ik het goed heb, gaat die opvolger Opposing Forces heten.

Verwijderd

Half-Life:Opposing Forces, ja. Wordt wel een leuk spel en er zitten gelukkig niet meer van die idiote springpuzzels in zoals die op Xen. Nog een leuk feitje: Je krijgt ook een soort van grappling hook, namelijk die barnacles (die beesten die aan het plafond hingen.) Je kan hem ook als wapen gebruiken.
"That'll look nice in my trophyroo-AAAAAAH" Die Barney, DIE!!! ;)

PS: check 'm maar eens op:http://www.avault.com/previews/preview_temp.asp?game=opforce&page=2
Pagina: 1