[BC3] Gforce 2mx error

Pagina: 1
Acties:

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:31
Ik heb een hercules prophet 2mx (standaart 1 vga aansluiting)Als ik nieuwere detonator drivers ga installeren geeft hij aan bij de destop eigenschappen dat hij 2vga aansluitingen heeft is maar dat is niet zo.
ik heb verschillende drivers geprobeert en ik draai op win 98se hij doet het wel goed met de orginele drivers maar dan heb ik fucked up beeld.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb dat ook.
Volgens mij is het geen error. Ik denk dat dat een extra optie is.........

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

De TwinView-optie blijft dan gewoon grijs (van inactief of niet mogelijk), dus dat is geen probleem.
Hij ziet zelf of die optie aangezet kan worden of niet.
Niets om je druk over te maken dus :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• kokkel
Op maandag 09 april 2001 10:35 schreef Tony Vroon het volgende:
De TwinView-optie blijft dan gewoon grijs (van inactief of niet mogelijk)
Hij word niet grijs
, dus dat is geen probleem.
Dat weet ik niet
Hij ziet zelf of die optie aangezet kan worden of niet.
Niets om je druk over te maken dus :).
Denk ik wel want ik kan nog wel de opties gebruiken die een twinvieuw kaart heeft terwijl ik dat niet heb.
Bv als mijn broertje een spelletje speeld als(mechworrior4) kan hij niet spelen.
Soms als je een spel of programma afsluit slaat de monitor over op de resolutie van de ander (maar houd de indeling van de ander) bv kaan geen start menu meer zien.

• kokkel
Iemand nog iedeen

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Ik krijg een andere error, als ik wat diepere opties wil bekijken zegt ie:
Er is een fout tijdens het werken met het Configuratiescherm: C:\WINDOWS\SYSTEM\DESK.CPL
Wie kan mij vertellen wat ik hier aan kan doen? Ik gebruik de detonator drivers 6.5 voor op mijn Hercules Prophet 2 mx.

tremble and despair for i am power!

Pagina: 1