Had je even zin om een beetje te patseren of zo
??? Volgens mij loopt alles nu toch ook heerlijk soepel op dat bakkie van je...
ff een adviesje nodig..
ik heb dit systeem
T-bird 1000@1066MHz
128MB cas2 en een GeForce 2 GTS,
Pioneer DVD 105SZ drive
sb life 1024
Is het voor mij zinvol om een dvd encoderkaart te kopen of niet? ik ben namelijk bang dat ik anders niet die 30fp/s haal..
Hebben de meeste encoderkaarten ook nog andere opties? afstandsbediening? tv-out?
ik heb dit systeem
T-bird 1000@1066MHz
128MB cas2 en een GeForce 2 GTS,
Pioneer DVD 105SZ drive
sb life 1024
Is het voor mij zinvol om een dvd encoderkaart te kopen of niet? ik ben namelijk bang dat ik anders niet die 30fp/s haal..
Hebben de meeste encoderkaarten ook nog andere opties? afstandsbediening? tv-out?
Als ik zou willen opscheppen zou ik mijn comp wel als signature ** hebben staan, met alles erop en eraan, ik ben serieus, heb de search ook al gebruikt maar heb geen duidelijk antwoord kunnen vindenOp zondag 08 april 2001 23:32 schreef AirHead het volgende:
Had je even zin om een beetje te patseren of zo??? Volgens mij loopt alles nu toch ook heerlijk soepel op dat bakkie van je...
**
Wie heeft zelf ervaring met soft dvd op een vergelijkbaar systeem?
Verwijderd
Software matig geeft op een Athlon 10000000000 zelfs nog af en toe een klein schokje, dat is ook de reden waarom ik iedereen MPEG-2 kaartje aanbeveel, geeft op TV een scherper beeld en schokt helemaal niet
zo''n kaartje is ook helemaal zo duur niet en geeft betere kwaliteit:)
wel een goed kaartje kiezen
wel een goed kaartje kiezen
Op een PII 400 draait het al vloeiend!! Je hebt dus geen xtra kaart nodig.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ik heb dus geen tv-out, waar moet ik op letten? ik heb ook een Compaq armada m700 laptop met een ati kaart met tv-out, maar de beeldkwaliteit van dvd''s op mijn tv is echt bagger, kleurdiepte , ondertiteling is wazig.... (met een vergulde kabel)
Welke mpg kaart heeft een goede tv-out??
** procyon heeft net besloten een mpg kaart te kopen
Welke mpg kaart heeft een goede tv-out??
** procyon heeft net besloten een mpg kaart te kopen
Pagina: 1