Toon posts:

[BC3] Problemen met IIyama A201HT 22"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week een Iiyama A201HT 22" monitor gekocht, maar ik heb hier 1 groot probleem mee.
Bij iedere letter heeft ie ongeveer een millimeter verder een hele lichte schaduw, wat dat ding nogal onscherp maakt.
Ik had dit met mn vorige monitor, een Hansol 900P(die voor de rest zwaar ranzig was :r) niet.
Ik heb al een andere VGA kaart gebruikt(een MX) en andere drivers geprobeerd, maar het helpt allemaal niet.
Zelfs op de laagste resolutie gebeurt dit.
Moet ik Teleplan gaan bellen voor een afspraak of zijn er nog andere dingen die ik kan gaan doen?

Verwijderd

Pffffffffff ...als ik dit lees word ik een beetje moedeloos, 8( ik heb namelijk precies het zelfde geintje met exact de zelfde monitor als jij die van mij is al een week of twee bij teleplan..ik hoop dat het gefixt word anders word ik heel boooooooos :(

bij mij draait hij met een hercules gf2 gts en hij hangt aan een bnc kabel. klote voor je maar ik denk dat de jouwe ook naar teleplan moet :r

Verwijderd

Topicstarter
Rukkende rukkende ^%&$&$(*)(&$%$%(*%^*
Dan wordt het eerst omruilen op mn werk(8 dagen omruil), ik heb geen zin om 2 week te gaan wachten op vervanging, dan kan ik 2 week lang tegen die Hansol aankijken, iets waar ik geen zin in heb.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik helaas pas vertellen als die nieuwe monitor weer op voorraad is, tot die tijd moet ik het doen met een onscherpe Iiyama 22" :(

Verwijderd

Aha vandeweek gekocht....da''s beter voor je,ik ben benieuwd hoe je nieuwe is.. meld dat eff als je wilt,want ik zit nu met het rottige idee dat al die monitoren dat probleem hebben,wat me eigenlijk wel sterk lijkt want over m''n vmpro 17" nix dan goeds!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
haha heb er hier eentje staan (nog in de doos , geen zin om uit te pakken) en ik hoop niet dat die ook hetzelfde probleem heeft.
Ik heb btw ook een hansol 900p en ik ben er och wel over te spreken hoor. gewoon goed schermpje met een leuke prijs

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik begin me toch af te vragen of IIyama aan het teren is op de goede naam van enkele jaren geleden ?

met de 19" series zijn ook fucking veel problemen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

het zijn niet meer de monitoren van een paar jaar geleden,het zelfde probleem gehad.

fijn he die diamondtron beeldbuizen.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:31
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad toen ik een verlengkabel aan de standaard monitorkabel had bevestigd. Zodra ik deze er tussenuit haalde was het probleem verholpen (let ook op eventuele magnetische velden van voedingen en/of speakers, ik had namelijk ooit ook eens een voeding van een racestuurtje over het hoofd gezien die onder mijn buro hing en voor behoorlijk slechte beelden zorgde!).

Nu overigens geen problemen met mijn Pro510, superstrak en m.i. een klasse monitor...mits hij volledig goed is natuurlijk.

Succes!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Al met al begrijp ik niet hoe zulke pluris zooi door een eind controlle heen komt daarzo bij Iiyama, die gast heeft denk ik een flink stuk stront in z''n oog.

Nee ik ben het nu al flink zat, die lui hebben wel mijn geld en ik heb nix!!!!! RRRRAAAAAAAAAAHHHHHHHH ik word gek!! :(

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, qua onsite service is Iiyama wat minder dan bv. LG.
Je belt LG(Getronics) op, maakt een afspraak, en ze zijn er op het juiste tijdstip om een defecte monitor DIRECT om te ruilen voor een nieuwe, dat is iets wat ik mis, en ook de reden dat ik ff wacht totdat ze bij ons weer op voorraad zijn.

Verwijderd

Hang er eens een fatsoenlijke BNC kabel aan.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
waarschijnlijk ligt het aan de kabel die je eraan hebt hangen... heb er ook een keer last van gehad, met een oude monitor. verwisselen van kabel loste alles op. Gelukkig heeft m''n huidige Eizo daar 2 speciale filters voor...

loekos: waarschijnlijk gebeurt de inspectie van de monitoren geheel elektronisch... personeel is een stuk duurder dan een electronisch oogje.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1