AARRGGHHH.. wat er nu is gebeurd.. sinds een week is mijn geforce 2 mx helemaal fucked up. Filmpjes (avi en mpg) doen het nauwelijks, dvd''s schokken en spelletje zakken onder de 3 fps. Mijn 3dmark 2000 score is dan ook een scandalige 788. Ik heb zowel win98 als 2000 al opnieuw geinstalleerd maar het haalt nix uit. De driver versions ook niet. (detonater 11.01 of 5.34 maakt nix uit en alles ertussen ook niet)
dit zijn de belangrijkste onderdelen van mijn systeem:
-Asus K7M
-Thunderbird 750 (met de combinatie van een thunderbird en een k7m heeft het nix te maken; met athlon 500 hetzelfde)
-196 mb
--8,6
gig maxtor enz....
de 3d mark is zowel op een schone win98 als op een schone win2k uitgevoerd maar het haalt nix uit. Ook overclocken maakt nix uit 190/190 of default; het maakt niet veel uit.
please help.....
P.s. het is een hercules3d prophet 2mx (32mb) en hij heeft altijd goed gewerkt.....
dit zijn de belangrijkste onderdelen van mijn systeem:
-Asus K7M
-Thunderbird 750 (met de combinatie van een thunderbird en een k7m heeft het nix te maken; met athlon 500 hetzelfde)
-196 mb
--8,6
de 3d mark is zowel op een schone win98 als op een schone win2k uitgevoerd maar het haalt nix uit. Ook overclocken maakt nix uit 190/190 of default; het maakt niet veel uit.
please help.....
P.s. het is een hercules3d prophet 2mx (32mb) en hij heeft altijd goed gewerkt.....