Toon posts:

[BC3] WTF?! mijn geforce 2 mx gemold?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AARRGGHHH.. wat er nu is gebeurd.. sinds een week is mijn geforce 2 mx helemaal fucked up. Filmpjes (avi en mpg) doen het nauwelijks, dvd''s schokken en spelletje zakken onder de 3 fps. Mijn 3dmark 2000 score is dan ook een scandalige 788. Ik heb zowel win98 als 2000 al opnieuw geinstalleerd maar het haalt nix uit. De driver versions ook niet. (detonater 11.01 of 5.34 maakt nix uit en alles ertussen ook niet)
dit zijn de belangrijkste onderdelen van mijn systeem:
-Asus K7M
-Thunderbird 750 (met de combinatie van een thunderbird en een k7m heeft het nix te maken; met athlon 500 hetzelfde)
-196 mb
--8,6 :( gig maxtor enz....
de 3d mark is zowel op een schone win98 als op een schone win2k uitgevoerd maar het haalt nix uit. Ook overclocken maakt nix uit 190/190 of default; het maakt niet veel uit.
please help.....

P.s. het is een hercules3d prophet 2mx (32mb) en hij heeft altijd goed gewerkt.....

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Hmm heb je hem oc''d of onlangs uit je kast gehad?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:40
via drivers???

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53

The Legend

*Plop*

Op zondag 08 april 2001 22:22 schreef MGSNK het volgende:
via drivers???
Goede drivers schelen veel maar zó veel.....lijkt me niet.

Waarschijnlijk issie (zo goed als) overleden, probeer hem is in een ander systeem.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08 22:39
AMD AGP driver al geinstalleerd?

Anders even je kaart bij iemand anders erin en daar testen.

Succes!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op zondag 08 april 2001 22:24 schreef The Legend het volgende:

[..]

Goede drivers schelen veel maar zó veel.....lijkt me niet.

Waarschijnlijk issie (zo goed als) overleden, probeer hem is in een ander systeem.
Wel via 4in1 of geen via 4in1 maakt heel veel uit!

Verwijderd

mischien is je AGP slot kapot?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vertel eens wat meer

hoe kwam je er achter ?
dus wanneer begon het

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

VIA 4-1 drivers zal niet veel uitmaken voor de game performance, een K7M is gebasseerd op een AMD Northbridge, geen VIA.
Je hebt AMD AGP Miniport drivers nodig, misschien dat dat iets helpt

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
De VIA AGP drivers zijn het dus écht niet, omdat ie geen VIA moederbord heeft :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Op zondag 08 april 2001 23:37 schreef Knakker het volgende:
De VIA AGP drivers zijn het dus écht niet, omdat ie geen VIA moederbord heeft :)
Wel! voor de helft.. de K7M heeft een AMD northbridge en een VIA southbridge. De AGP poort hoort bij de Northbridge.

Laat maar.. .

Verwijderd

Topicstarter
Ja het begon toen ik mijn nieuwe processor (thinderbird 750)er in zette in zowel WinME als 2000 (toen nog in dualboot). Naast de videokaart problemen toen ook zeer veel crashes dus natuurlijk meteen de processor eruitgehaald en oude erin maar geen verschil. Toen dacht ik dat het aan de software kon liggen (al erg lang geleden geinstalleerd) dus geformatteerd maar ja het probleem komt dus terug alleen geen crashes alles loopt stablei in Win2k behalve de videokaart.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Staat wel ingesteld dat filmpjes en DVD hardware accelerated moeten zijn en niet software.

Had een vriend van me nl. ook.

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1