De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Een voodoo1 is meer wat voor een pentium.
geeft zeer mooi effect
Dure sleutelhangers:Op zondag 08 april 2001 22:06 schreef _JGC_ het volgende:
Ik heb nog een zak vol 30 pins simms met 8 chippies per stuk erop... kan je heel wat sleutelhangers van maken dacht ik zo
http://www.tweakers.net/pricewatch/5797
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Doe ik ook met mij voodoo2 gewoon om later als opa te kunnen zeggen tegen je kinderen die een GeForce 200000000 hebben "kijk dit hadden we vroeger"
Verwijderd
Ja, zeker als het om 256K Simms gaat...Op zondag 08 april 2001 22:09 schreef Tachyon het volgende:
[..]
Dure sleutelhangers:
http://www.tweakers.net/pricewatch/5797
Wat je nog met oude V1 kan doen? Ik heb de mijne in een p166 zitten, bewaar em ook zeker heb zelfs de doos en de orginele OEM games er nog bij
Verwijderd
Verwijderd
Ooit als de aarde is overgenomen door moordlustige-robotmachienes dan overheerst de mens toch, maar de hele wereld is gewoon helemaal weg en alle techniek is naar de klote geschoten. Alle computer-techniek is verdwenen en niemand weet meer iets ervan.
En Dan....
Dan kom jij met je voodoo1 en je bent de held van het 4de millenium. Hail to the King, Baby!!!!!! 8-)8-)
/me vraagt aan de ober nog een glaasie FANTA *D*D
Verwijderd
Met Voodoo2 SLI speel ik in elk geval nog vrij vloeiend B&WOp maandag 09 april 2001 14:18 schreef IJscoman het volgende:
Je kan van mij een 2e kopen. Met SLI is het misschien nog wat![]()
"Bye Bye 3dfx, it was a nice time, but you''re too fucking slow now
Misschien dat je wel een GF3 krijgt opgestuurd, nou dan heb je toch best iets nuttigs gedaan uiteindelijk mnet die voodoo 1
" Carel hoopt dat ie niet een kwade VoodooX Clan achter zich aan krijgt met deze opmerking
Verwijderd
Voodoo1 SLI?? Ligt het aan mij of......:?:?Op maandag 09 april 2001 14:18 schreef IJscoman het volgende:
Je kan van mij een 2e kopen. Met SLI is het misschien nog wat![]()
Verwijderd
jaja, hij leeft nogOp zondag 08 april 2001 23:02 schreef Bomberman het volgende:
Ow jee daar heb je die P166 weer .. alsof we daar niet al genoeg over gehoord hebben...
Verwijderd
p166mxx
48mb
stealth 2 + voodoo1 (die het half doet
en 2 gigjes.
naja. Je voodoo 1 kan ook mooi de kerstboom in??
Verwijderd
Like I didOp zondag 08 april 2001 20:24 schreef Nephilium het volgende:
van de chippies een leuke sleutelhanger make.
Verwijderd
Verwijderd
Nee ligt niet aan jou... V1 kan gewoon niet in SLIOp maandag 09 april 2001 15:31 schreef Corrado het volgende:
[..]
Voodoo1 SLI?? Ligt het aan mij of......:?:?
Verwijderd
ook al had ik een 5 ghz computer met 2 gygabyte geheugen en een 500 mb videokaart zou ik ze nog spelen
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Maarja, nu is t nVidia.... Hail to the King Baby!!!
straks hopelijk 3D Mark 2001 patch voor de pixelshader van de Radeon. Game 4 nature, wel op de Radeon, niet op de GF2. Eens kijken hoeveel Nvidia mensen gaan duiken.>:)
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 10 april 2001 12:41 schreef gilseboer het volgende:
Voodoo 1 sli ken echt wel hoor, stond op diamond geloof ik, dan kun je 800x600 met Z-buffer
VOODOO 2 SLI bestaat wel, dan kan je naar 1024x768 i.p.v. 800x600
Voodoo 1 KAART kan GEEN SLI
Er was destijds zo''n kaart met 2 chips... Heette iets met een Q geloof ik.
VEELS te duur was-ie in iig wel.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Over Quantum3D Obsidian 100SB voodoo graphics SLI, voodoo1 dus:
www.wickedpc.com/reviews/quantum3dobsidian100sb/
meer bewijs:
www6.tomshardware.com/graphic/98q1/980121/
plaatje van obsidian 100SB kan ik nog niet vinden!