Verwijderd
Probeer eens de nieuwste ati drivers
Verwijderd
Ik heb dee volgende gebruikt die werkten 7062, 7089, 7093, 7099. Anders moet je mijn post maar eens bij de 7089 driver lezen op T.net
Verwijderd
Capture gewoon MPEG2 en FLASK het naar AVI.
Verwijderd
Euhm zover ik weet kan de radeon alleen Mpeg capturen. Het is gewoon een driver probleem zoals ik je al via ICQ hebt gezegd. Ander moet je mijn stukje op T.net bij de 7089 driver lezen.Op zondag 08 april 2001 22:59 schreef HlpDsK het volgende:
Je proveert zeker uncompressed AVI te capturen?
Capture gewoon MPEG2 en FLASK het naar AVI.
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde probleem. Maakt niet uit in welke opmaak ik het capture. Als het programma ''video in'' 30 seconden heeft gedraaid, ziet iedere capture (video of picture) er hetzelfde uit. Zowel in mp2 als avi als bmp. Super irritant. Ook op de Ati nieuwsgroep ben ik nog geen oplossing tegengekomen.Op zondag 08 april 2001 19:49 schreef BitCollector het volgende:
..... Het eerste wat ik wil oplossen is dat als ik een behoorlijk lage resolutie iets capture en dan weer terug speel het beeld blijft hangen na +/- 30 seconden, het geluid gaat gewoon door en je ziet ook op het bovenste stukje beeld nog een klein stukje van het correct bewegende beeld.....
Ik gebruik ''video in v. 7.0'' en heb de laatste 4 uitgekomen drivers geprobeerd.
Heeft er iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik zoek me overal te pletter, maar ben nog geen oplossing tegengekomen.
Verwijderd
UTFS....Op maandag 14 mei 2001 16:51 schreef MarcK het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Maakt niet uit in welke opmaak ik het capture. Als het programma ''video in'' 30 seconden heeft gedraaid, ziet iedere capture (video of picture) er hetzelfde uit. Zowel in mp2 als avi als bmp. Super irritant. Ook op de Ati nieuwsgroep ben ik nog geen oplossing tegengekomen.
Ik gebruik ''video in v. 7.0'' en heb de laatste 4 uitgekomen drivers geprobeerd.
Heeft er iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik zoek me overal te pletter, maar ben nog geen oplossing tegengekomen.
ik heb het ondertussen al 100x gezegd en elke keer krijg je deze vraag weer. is zoeken soms echt zo moeilijk
Verwijderd
Blijkbaar. Je kan er niet vanuit gaan dat iedereen dezelfde capaciteiten bezit. Als je bijvoorbeeld zoekt op RADEON/ATI + CAPTURE krijg je meer reacties dan je in een mensenleven kan lezen. Ik had al meer dan 2 uur op GoT gezocht en niks gevonden, zonder te weten of er uberhaupt wel een oplossing bij zou staanUTFS....
is zoeken soms echt zo moeilijk
Btw->je moet eens weten hoe vaak ik in de nieuwsgroep van D2 bijv. het cowlevel van D2 heb uitgelegd. Gewoon een tekstbestandje maken met de oplossing, copy/paste en klaar is Kees. Daar hebben minder ervaren vragers meer aan dan zo''n reactie als de jouwe.
Dankzij een behulpzamer iemand heb ik een reactie van je gevonden op T.NET, waardoor het probleem nu wel is opgelost. Thnx WarMaster
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Verwijderd
nee maar als je elke week dezelfde vraag krijg dan wordt je alleen gek ervan. En in de search kan je het zeker wel terug vinden. Ik heb het trouwens ook al op T,net gezet bij de 7089 driver voor een mogelijke oplossing.Op maandag 14 mei 2001 21:42 schreef MarcK het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je kan er niet vanuit gaan dat iedereen dezelfde capaciteiten bezit. Als je bijvoorbeeld zoekt op RADEON/ATI + CAPTURE krijg je meer reacties dan je in een mensenleven kan lezen. Ik had al meer dan 2 uur op GoT gezocht en niks gevonden, zonder te weten of er uberhaupt wel een oplossing bij zou staan
Btw->je moet eens weten hoe vaak ik in de nieuwsgroep van D2 bijv. het cowlevel van D2 heb uitgelegd. Gewoon een tekstbestandje maken met de oplossing, copy/paste en klaar is Kees. Daar hebben minder ervaren vragers meer aan dan zo''n reactie als de jouwe.
Dankzij een behulpzamer iemand heb ik een reactie van je gevonden op T.NET, waardoor het probleem nu wel is opgelost. Thnx WarMaster
Je HOEFT niet te reageren hoor.
Net zoals mensen die klagen over een aantal programma''s op TV.... KIJK er dan niet naar!!
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.