De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Als je perse een Geforce wilt, dan een Geforce2MX. Verder moet je maar wat reviews lezen van de MX, zijn er genoeg
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
niet doen : gf2 mx (als je een g400 gewend bent)
zelf heb ik een gf2 mx, en bij hoge resoluties moet ik hem op 75 hz laten, 100 hz is redelijk wazig.
Verwijderd
De asus v7700 pure wordt aangeraden door CT als beste aanschaf van de huidige videokaarten....... Ze vinden dat de andere kaarten er of te weinig bij leveren, of (in verhouding) te duur zijn (asus v7700 deluxe). De Radeon zou een goeie aankoop zijn, zeiden ze, als de prijs omlaag zou gaan.Op zondag 08 april 2001 20:27 schreef kuperus het volgende:
doorsparen is niet echt een optie... ik heb een bepaald budget en of ik nou 1 of 2 maand wacht maakt dat niet uit... probleem bij Gforce is dus dat er zo tering veel zijn, en dat ik door de bomen het bos simpelweg niet meer zie...
Nou, volgens mij IS de prijs al een tijdje keurig voor zo''n Radeon, dus......
anders, Asus V7700 Pure staat in de pricewatch voor F495,-
Ik zou kiezen tussen:
ATi Radeon 32MB DDR (OEM) FL 429,-
of een KyroII van Hercules.
Alleen weet ik niet of die veel boven de 400gulden is of juist niet.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
Kost net iets meer dan 400 piek, werkt uitstekend op 230/400 Mhz hiero met Detonator 11.01 drivers en TV tool 5.0 voor de TV-out onder win2000
Grtzzz
Verwijderd
Verwijderd
Zeker een goede monitor scheelt allicht (heeft ie al met een matrox), daar kan de 2d van Geforce niet tegenop.
Dus snelheid in games: Geforce prima.
Goede 2D: iets anders.
juist door de hoeveelheid is het zo gvd moeilijk te kiezen... wat je nu koopt is morgen al achterhaald... om bij te blijven moet je tegenwoordig miljonair zijn...
ik wil een kaartje hebben waar ik weer een jaar mee vooruit kan... (is misschien onrealistisch)