Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Quake 3 Bots

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11 20:33
Als ik het goed onthouden hebt, was er een petsj uit voor Quake3 waarmee de bots tevoorschijn kon toveren...

Weet iemand waer?

Verwijderd

Hoi Jasper,

ik weet het adres niet meer, maar ik mail het je wel.

Doei,

Mischa.

• Jasper
  • Laatst online: 13-11 20:33
Mijn dank is <h4>groot</h4>!

• VorteX
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

die bots zijn best wel loos, ze schieten alleen met machineguns en ze kunnen je niet raken als je bukt

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• Gert
  • Laatst online: 07-11-2024
Hé, had ik eerder moeten weten ben al 30.000 keer tot stukjes geschoten.

• RD
  • Laatst online: 30-10 14:05

RD

focus

Nu heb ik die patch, maar hoe the hell activeer je die bots in Quake III .... :(

RD

Verwijderd

Kopieër de patch (q3bots.exe) naar de map waar Quake III in staat. Dubbelklik op q3bots.exe. Start daarna Quake III op, kies een kaart en begin. Klik op het tilde (~) en typ "nav gen" (zonder aanhalingstekens). De volgende 3-6 minuten lijkt het of je pc hangt. Als het daarna klaar is kun je bots toevoegen door "bot spawn <naam van Bot>" (ook zonder aanhalingstekens) te typen. Voortaan hoef je "nav gen" niet meer uit te voeren, maar moet je gewoon op het tilde klikken en dan de bots toevoegen.

Veel succes,

Mischa.

• RD
  • Laatst online: 30-10 14:05

RD

focus

TANKX......ff kijken hoe goed ik wel niet ben ;)

GREETZ RD

Verwijderd

http://www.goldenhelmet.freeuk.com/ heeft nog leuk q3 bot stuff, zoals een Q2 --> Q3 map omzetter.

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Nou, ik heb dus dat nav gen gedaan, maar na een tijd van hangen zegt hij: warning: no navigation ofzoiets. Als ik dan bot spawn geef zegt hij hetzelfde maar dan in het rood en er zijn nergens bots te bekennen. Wat doe ik fout???

• Gert
  • Laatst online: 07-11-2024
Je moet ook nog ff in je q3test dir de dir die daar instaat ('k weet niet hoe die heet) veranderen in baseq3. Daarna dus nav gen en de rest.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ahh...that explains alot... :)

Thankz

Verwijderd

Don't read me

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Is dat netzoiets als: wie dit leest is gek!!!

;)
Pagina: 1