[BC3] Leadtek Geforce3, wel? Of wachten?

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Is die Leadtek geforce3 wat? Of zal ik wachten Geforce3 van ASUS???

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Sorry moest ff kinderachtig doen :P

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik weet niet, maar meestal gaat het gewoon om de Layout en chipset van de kaart, en de layout is bijna overal hetzelfde... Als je wacht op asus dan krijg je een fijn boekje en veel software, das meestal het enige verschil.

Tenminste dat merkte ik met mijn V7700 ten opzichte van een leadtek, zelfde prestaties, hooguit 2 frames verschil en niet altijd in voordeel van de Asus... :P

Mij lijkt de leadtek wel goed... en als je toch deze vraag stelt, als je dan liever de Asus neemt overweeg eens een Hercules.

Vette blauwe kaart, standaard blue orb erop en lekker te overklokken, want dat was mijn 3D Prophet SE ook !! :P

Freelance tweaker

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
ik denk wel dat de Leadtek goed zal zijn, ''k zou alleen wachten om te kijken wat de merken doen tov elkaar ivm de prijs

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 14:59 schreef strontvlieg het volgende:
Is die Leadtek geforce3 wat? Of zal ik wachten Geforce3 van ASUS???
Als je zoveel geld wil besteden is een beetje onderzoek van eigenkant ook niet helemaal misplaatst denk ik.
Ik snap niet dat je daar om moet vragen. Ik vraag me dan ook serieus af of je dan zo''n kaart wel echt wil kopen.
Geef dan op z''n minst aan waarom je bedenkingen hebt over die Leadtek, als je er echt helemaal niet uitkomt.

• Penetrator
Omdat leadtek op het moment bijna de enige geforce3 is en ik wil hem asap hebben! voor mijn nieuwe pc

Verwijderd

Koop''m dan als het je verder niks uitmaakt

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De Elsa word een stukkie goekooper als de rest. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

w88 ik was gisteren bij Mycom en daar vertelden ze dat ze de asus GF3 Pure krijgen en dat die rond de 800-900 gulden werd duurder kan natuurlijk ook wel maar hij had het dat het rond die koers werd. dus dat is wel aantrekkelijk.

hij had het ook nog over dat zij een betere versie kregen 0.5 inplaats van 1.2 ofzo wat psies bij daarmee bedoelde weet ik niet meer:?:? ben het vergeten.

maar voor die prijs is ie meer aantrekkelijker. btw dit heb ik gehoord van een verkoper die in haarlem werkt.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ja ik zie het ook even aan, ik heb zelf wel een voorlopige bestelling staan voor de Elsa Gladiac920, maar deze kan ik nog cancelen.

800 a 900 piek voor de AsusV8200 pure zou spectaculair zijn, als ze dat kunnen bevestigen, wacht ik gelijk op deze, dit is een prachtprijs voor zo''n mooie kaart:)

Geloof maar dat er een run op komt, mocht die prijs de waarheid zijn, dit kan veel mensen overhalen om hem toch te kopen ipv de KyroII, of niet Slashhead?;)

Niet op voorraad.

• Penetrator
Als ik een a7a266 mobo''tje heb. Wat is dan sneller en stabieler? Die van asus of die van leadtek.
Ik hoor namelijk altijd dat de ASUS zo veel beter en stabieler is. En ik vroeg me gewoon of dat zo is.
Want die van ASUS duurt nog even...
Weet iemand toevallig hoelang? En hoe duur?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik nog nooit veel verschil heb meegemaakt met de onderlinge merken, je moet het meer zoeken in verschil in prijs, softwarebundel, TV-out ect.

Misschien dat merken zoals Asus, Hercules en Elsa een wat betere 2d hebben maar of dat verschil weer opduikt met de GF3 weet ik, niet.

Prijzen zijn nog onzeker, het wachten is in welke mate de prijsverlaging tgv de goedkopere produktie doorwerken in NL.

Niet op voorraad.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

of wacht nog heel even en kijk wat voor geforce 3 smaakjes uitkomen (pro, ultra, deluxe, mega)

39

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
tja...ik persoonlijk zou voor die van Hercules gaan, dat ding is gewoon zwaar relax, zeker voor de tweaker.

de Elsa is natuurlijk goedkoper, en das gunstig.

• Penetrator
ARGH Hier schiet ik niet veel mee op.
Als je een unlimited budget hebt. Welk merk geforce 3 zou je dan kopen?
En wat is het verschil van de ASUS GF3 Pure en de normale ofzo?

• Penetrator
hallo??

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 22:25
Hey

| I've got permission to color outside the lines |

• Symphony-X
  • Laatst online: 08-04 12:19
Hercules :P

Heb ik erg goede ervaringen mee + meestal een extraatje t.o.v. andere, vergelijkbare kaarten. De Hercules MX heeft bijv. een betere 2d kwaliteit dan de meeste andere MX-en, ook heeft de retail-versie 5.5 ipv 6.0/7.0 ns geheugen erop zitten.

Die Hercules Prophet III staat toch ook al in de pricewatch?

" Play the violent strings of my symphony "

• Penetrator
ok dan...

hercules 1
asus 0
leadtek 0
elsa 0

gimmy more guyz

Verwijderd

Hercules, die heatsinks zijn gewoon superhandig en er zitten veel aansluitingen op die je bij asus pas krijgt als je een deluxe koopt.

• Penetrator
hercules 2
asus 0
elsa 0
leadtek 0

en als je nou een asus mobo hebt??

• BenJoep
Hercules natuurlijk, is echt een supermerk.

hercules 3
asus 0
elsa 0
leadtek 0

Verwijderd

Hercules.
Veel beter 2d beeld.

• Penetrator
hercules 4
asus 0
elsa 0
leadtek 0

Waaah en ik maar denken dat ASUS beste kaartjes maakte!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Gewoon raar dit,,,

Wacht gewoon af welk merk de beste GeForce3 kaart maakt. Hoe kan je nu al zeggen dat de Hercules kaart de beste is.

Wacht gewoon af

w00t

• Penetrator
heeft de hercules tv-out??

• BenJoep
Yah hij heeft tv-out

Afbeeldingslocatie: http://europe.hercules.com/products/3dp3/images/3DPIIIdiag.jpg
:9~:9~
Die wil ik wel hebben hor.

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 08 april 2001 16:01 schreef edward2 het volgende:
Ja ik zie het ook even aan, ik heb zelf wel een voorlopige bestelling staan voor de Elsa Gladiac920, maar deze kan ik nog cancelen.

800 a 900 piek voor de AsusV8200 pure zou spectaculair zijn, als ze dat kunnen bevestigen, wacht ik gelijk op deze, dit is een prachtprijs voor zo''n mooie kaart:)

Geloof maar dat er een run op komt, mocht die prijs de waarheid zijn, dit kan veel mensen overhalen om hem toch te kopen ipv de KyroII, of niet Slashhead?;)
waar is deze kaart zo goedkoop dan ?
bij norrod kostie 1200

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 08 april 2001 21:14 schreef funkflex het volgende:

[..]

waar is deze kaart zo goedkoop dan ?
bij norrod kostie 1200
Check de frontpage van t.net. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Penetrator
Dank genotix, mooi plaatje.
Je hebt me ervan overtuigd. Het word de hercules Geforce3 in me nieuwe pc :P:9!!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het zou leuk zijn als die krengen nou eens komen..

Niet op voorraad.

Verwijderd

geen asus geen hercules maar suma!

2d filter zou voor mij de doorslag zijn. ik heb 22" namelijk.

En loop je nou te patseren met een systeem wat je nog niet eens hebt??? Kan je papa wel een gf3 betalen?

Verwijderd

Sjeezus mensen die een GeForce 3 kopen zijn niet wijs. Koop asjeblieft een GeForce 2 GTS voor 1000 piek minder, en ga voor die 1000 piek lekker op vakantie ofzo. Get a life (De FSAA van zo''n vakantie is behoorlijk goed :9)

Over een 3/4 jaar is dat ding 1000 piek in waarde gedaald. Zonnnde van je geld (of je pappa''s geld).

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik hoor net van CTW dat die Hercules tot Mei vertraagd is.

Sub wat ben jij toch een geweldige vent, ik heb nou nog géén enkele reply gezien waarin je niet loop te flamen of te zeiken, wat is er toch met je joh.

Niet op voorraad.

Pagina: 1