Toon posts:

Kingpin

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
kan iemand mij vertellen of je in de demo
nadat je die 3 kerels in die verborgen kamer in het ranzige appartementen complex hebt afgeschoten en die sleutel achter die poster hebt gepakt, wat je dan moet doen? (of is het gewoon einde demo)

En waar ligt toch die vlammenwerper?

Vast bedankt!

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Die sleutel is voor een deur die je terug in die gangen kunt vinden. Er zit alleen hout voor dus dat moet je even wegbreken.

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden !

Bedankt

Verwijderd

Hij komt! Eind deze week moet hij als het goed is in de winkels liggen. Ben benieuwd, maar de Demo beloofde heel veel goeds!

Verwijderd

Vond je?
'k Vond de demo tergend langzaam, vooral als er weer wat geladen moest worden.
Ik hoop dat ze dat wel verbeterd hebben als ie in de winkel ligt....

• VorteX
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

ik vind het behoorlijk meevallen, hoeveel geheugen heb je, snuf?

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• DaNose
  • Niet online
Laden duurde bij mij ook lang, bovendien schokte hij af en toe. Met 128 MB ram is dat over.

Verwijderd

Vlammerwerper ligt onder dat autowrak (bij die drie honden, waar je ook de accu moet pakken)

Schiet het dak en de bodem uit de auto met je shotgun. In de kist ligt de vlammerwerper.

Wreed wapen. Kijk wel uit dat je niet te dicht bij je slachtoffer staat, want anders ga je zelf ook in de fik.
Ze gaan trouwens wel heel wreed dood, je zou bijna medelijden krijgen...

Laden tussen levels duurt erg lang, en bij mij loopt ie soms gewoon vast tijdens het laden.

Verwijderd

Topicstarter
...daar ligt dus die gasbrander ! Bedankt

Ik vind het een prachtig spel ,met waanzinnig mooie graphics ( weet ik tenminste dat ik niet voor de kat z'n ...
zo'n tnt2 kaart heb gekocht )

Wat betreft de laad tijd met 128 mb is dat echt niet meer zo'n punt.

Verwijderd

Nou, ik heb ook 128 Mb, maar het duurt mij toch te lang

Verwijderd

Koop een snelle HD en het laden gaat stukken sneller ! Ik had eerst een 5400rpm 6,4 seagate en nu een Maxtor 10,1gb 7200rpm en de laadtijden zijn 2 keer zo snel..

Verwijderd

Verlate reactie:

128Mb, moet toch meer dan voldoende zijn voor zo'n spel, niet?
Voor de rest is alles SCSI, daar kan het ook niet aan liggen.
Ook de frequentie van laden is ook niet om over naar huis te schrijven. Wel een mooi spel om te spelen, maar ach, er zijn mooiere.
Pagina: 1