[BC3] Verkoop Geforce III

Pagina: 1
Acties:

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 10:46

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Er zijn al heel wat GF3 op bestelling te nemen, maar wanneer gaan de GF3 de markt op.
Is dat 14 april 2001. Ik kan nergens nieuws vinden. Bedankt alvast. :)

• phemelrijk
  • Laatst online: 25-08 10:46

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Echt niemand die iets weet ?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Nee, de precieze datum is mij ook niet bekend, de zaak waar ik de Elsa Gladiac920 besteld heb, houd voorlopig vast aan half April, wijd begrip dus;)

Volgens CompTechWorld is de Hercules Prophet3 naar begin Mei verplaatst en komt de Leadtek het eerst uit.

Maar veel concrete data is er uit de verkopers ook niet te krijgen waarschijnlijk weten de importeurs het ook niet precies?

Niet op voorraad.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Veel onduidlijk hierover helaas. Ook de release datum van de GF3 van Gainward is nog steeds niet bekend, snif. Zit er met smart op te wachten, maar hij wil maar niet komen.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik hoor net van verschillende leveranciers dat de Leadtek voor eind volgende week gepland staat, de 1e schijnen eindelijk van de band te gaan rollen8-)

En voor een prijs van 1200!! piekjes, dus dat is weer heel normaler die prijs zeker voor zo''n topkaart.

Niet op voorraad.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op woensdag 11 april 2001 10:39 schreef edward2 het volgende:
Ik hoor net van verschillende leveranciers dat de Leadtek voor eind volgende week gepland staat, de 1e schijnen eindelijk van de band te gaan rollen8-)
Dat lijkt me wel erg snel, nu van de band, voor eind volgende week leverbaar???

Anyway..

"het gerucht" van de prijsdaling van de Elsa kaart met $150 lijkt wel degelijk waar, dus de prijs van die kaart zou dus rond de 1100 piek liggen, als je dus rekend dat de Gladiac Ultra nu net 900 piek kost...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 11 april 2001 11:36 schreef Dizzytal het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel erg snel, nu van de band, voor eind volgende week leverbaar???
Dat was als beeldspraak bedoeld.

Verder komt bij Norrod deze week de Asus V8200 binnen, om getest te worden.

Niet op voorraad.

Verwijderd

http://www.tweakers.net/pricewatch/17564

Asus v8200 voor 1295 bij Norrod en voor 1249 bij Queen Systems.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 11:13
Dat zijn al betere prijzen, is nog een keer te doen als ik mijn GTS voor een nette prijs kwijt kan.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Dit is echt wel supercool :) 1200 vind ik echt wel een acceptabele prijs voor DIE prestaties dan tenminste :) Het is wel hoog (voor een videokaart dan he), maar de kaart is ook wel weer supergoed. En het duurt nog wel ff voordat de radeonII er is. Ik ga er wel eentje kopen :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

welke manufacturer maakt nou het beste betaalbare gf3 ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Ik wacht op de Radeon2 :)

met papier mache kun je alles maken!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als ik het geld er momenteel voor had zou ik voor de leadtek gaan.
De utils die je erbij krijgt zijn errug handig en de kaarten zijn poepie simpel over te klokken en op tempiratuur te checken etc...etc...
Verder zijn ze ook nog poepie snel, maarja, dat zijn de andere GF3 kaartjes ook.:P:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik was vabndaag bij update computers groningen, en daar stond een gainward gf3.

Dus ik vroeg wat ie kostte, maar dat wisten ze niet 1,2,3 :)

Maar goed, ze bellen me erover terug.

Verwijderd

radeon is cool , helaas spijtig niet echt compatibel met dual mobo''s en win2000, heb het zien NIET werken, kerel heeft die gewoon verkocht nadat hij een Geforce MX2 had gekocht...
Probleem is dat ATI niet zo snel is met nieuwe drivers.

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Ik ben er helemaal mee eens dat zo''n kaart ongelovelijk goed is, zou er zelf ook graag een willen hebben :) , maar mijn vraag is waar je zo''n monster kaart voor nodig hebt? ik heb nu een GF 6800 DL en alles draait daar nog perfect op. Dus wat wordt nou echt echt beter behalve je 3Dmark score :)

of is dit nou juist een echte Tweakers houding om altijd het beste in je kast te hebben :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 23:30 schreef Sir_Joachim het volgende:
of is dit nou juist een echte Tweakers houding om altijd het beste in je kast te hebben :P
Neuh, dat is een patsertjes-houding :) Trouwens, daar is de Geforce3 bijzonder geschikt voor. Ik vind die nVidia kaarten een beetje patser-kaarten worden. Zeg maar de Rolex onder de videokaarten. :)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nou hoor ik van sommige leveranciers weer, dat de zgn "foute" revisies A1 t/m 3 of 4 (in dit geval de AsusV8200, maar het kan net zo goed de Leadtek3 zijn omdat dat de 1e is ) toch in imloop komen, oppassen dus, want het is mij nog stedds niet duidelijk of dit nou alleen een P4 compatibiliteitsbugje is of meer, u wees gewaarschuwd;)

Niet op voorraad.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Op woensdag 11 april 2001 23:19 schreef koosmp3 het volgende:
Ik was vabndaag bij update computers groningen, en daar stond een gainward gf3.

Dus ik vroeg wat ie kostte, maar dat wisten ze niet 1,2,3 :)

Maar goed, ze bellen me erover terug.
Hehe, was alleen een doos die je daar zag :) De GeForce 3 van Gainward is nog niet te krijgen in Nederland en kan waarschijnlijk nog wel effe een paar weken duren (helaas).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Waarom wil iedereen nu al zo veel geld uitgeven voor een GF3? Het is natuurlijk een zeer stoere kaart, maar welke applicatie/game benut nu al de kracht van de GF3? ik wacht zelf nog tijdje tot de games komen die DirectX8 goed benutten :)

• Roko
  • Niet online
Op woensdag 11 april 2001 23:30 schreef Sir_Joachim het volgende:
Een Tweaker probeert juist door tweaken het meeste uit z''n koe te halen. Het "maximale" kopen en vervolgens in je koe stoppen kan iedereen ;)

Verwijderd

http://www.tweakers.net/pricewatch/17575

ASUS V8200 GeForce 3 64MB De Luxe

FL 1349,- bij Queen Systems
Pagina: 1