Life goes as it goes.
Verwijderd
De mijne bereikt nog iets hogere waarden ( 58 graden idle - 65 graden stressed)
Is niet normaal voor een videokaart maar blijkbaar wel voor een GeForce versie 1
Ik heb er ook al aan getwijfeld om er een blue orb op te zetten, maar helaas krijg ik er zonder geweld te gebruiken de standaard fan er niet af.
En ik wil geen geweld gebruiken want ik haat sleutelhangers
[typvouthe]
Is niet normaal voor een videokaart maar blijkbaar wel voor een GeForce versie 1
Ik heb er ook al aan getwijfeld om er een blue orb op te zetten, maar helaas krijg ik er zonder geweld te gebruiken de standaard fan er niet af.
[typvouthe]
Moet je kaart even in een zakje in de diepvries leggen. Ongeveer een half uurtje wachten en daarna kun je de fan met heatsink gemakkelijk afhalen. Zelfs zonder schroevedraaier.Op zaterdag 07 april 2001 18:15 schreef Evolution het volgende:
De mijne bereikt nog iets hogere waarden ( 58 graden idle - 65 graden stressed)
[typvouthe]
Ik heb er zelf sinds kort ook een Blue Orb op mijn Asus V6800 Pure geschroefd. De temperatuur zakte ongeveer 8-10ºC
Verwijderd
Mijn Asus V6800 Deluxe wordt idle 42 graden, stressed ong. 52 graden. Dit overgeklokt op 140mhz met standaard koelertje (waar wel arctic silver tussenzit), en een slot cooler eronder (die blaast lucht uit de pc).
Niet super heet dus, maar op 145 krijg ik na een tijdje foutjes in beeld. Heb al een Blue Orb binnen, nu nog erop zetten.
En bij mij gaat die cooler er heel makkelijk af hoor, gewoon klipjes losmaken en een beetje wringen, dan komt ie los.
Niet super heet dus, maar op 145 krijg ik na een tijdje foutjes in beeld. Heb al een Blue Orb binnen, nu nog erop zetten.
En bij mij gaat die cooler er heel makkelijk af hoor, gewoon klipjes losmaken en een beetje wringen, dan komt ie los.
Hier zijn al meer topics over geweest, maar die dingen worden gewoon HEET, is heel normaal, mijne is stressed (not OCed) rond de 65 graden.
Gebruik de search maar es, woorden van rond de 70 zijn geen uitzondring, zelfs es iemand met 95 gezien....
Maar als t allemaal werkt he...maak je niet druk!
Gebruik de search maar es, woorden van rond de 70 zijn geen uitzondring, zelfs es iemand met 95 gezien....
Maar als t allemaal werkt he...maak je niet druk!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Nou thats hot!!! mijn V7700 pure is in rust +/- 35 graden en het hoogste tijdens motocross madness was 43 graden.
Heb wel nog 2 80 mm fans ernaast hangen.
Heb wel nog 2 80 mm fans ernaast hangen.
Verwijderd
Is dat nou heet. Mijn asus 6800 duluxe word 78 graden oke hij draait wel stabiel op 150 core en 360 ddr mem. Dit is berijkt met een blue orb. Die cooler die er normaal op zit is lego zooi. Binnen kort eens kijken wat die doet met ram heatsinks.
Verwijderd
Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen.Op zaterdag 07 april 2001 20:51 schreef Mindfields het volgende:
[..]
Moet je kaart even in een zakje in de diepvries leggen. Ongeveer een half uurtje wachten en daarna kun je de fan met heatsink gemakkelijk afhalen. Zelfs zonder schroevedraaier.
Ik heb er zelf sinds kort ook een Blue Orb op mijn Asus V6800 Pure geschroefd. De temperatuur zakte ongeveer 8-10ºC
Nou alleen nog ergens een Blue Orb kopen.
Trouwens nog een vraagje hierover. Past de Blue Orb zonder meer op m''n V6800 of moet er gelijmd worden?
Verwijderd
Mijn asus v6800 ddr loopt ook aardig warm,
idle: 62C stressed:81! (geneens overclocked!)
Maar ja al 8 maanden en geen problemen,
(behalve natuurlijk als je Smartdoctor draait
wat bij mij voor roze flitsen zorgt!)
Heb ook een blue orb geprobeerd, moest wel
de gaten wat "bijboren", echter GééN betere
koelperformance dan de standaard koeler, die
maakt namelijk veel beter contact dan die orb. volgens mij heb je alleen wat aan die
orb als je een MX hebt!(standaard passief gekoeld).
idle: 62C stressed:81! (geneens overclocked!)
Maar ja al 8 maanden en geen problemen,
(behalve natuurlijk als je Smartdoctor draait
wat bij mij voor roze flitsen zorgt!)
Heb ook een blue orb geprobeerd, moest wel
de gaten wat "bijboren", echter GééN betere
koelperformance dan de standaard koeler, die
maakt namelijk veel beter contact dan die orb. volgens mij heb je alleen wat aan die
orb als je een MX hebt!(standaard passief gekoeld).
Pagina: 1