Toon posts:

[BC3] IIyama ma901u, ook problemen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb natuurlijk de search eerst geraadpleegd :)

Iedereen weet natuurlijk dat de 19" iiyama type a902mt zijn problemen heeft. Dit type is nieuw in de iiyama lijn, maar ook die ma901u. Ik wil nu een nieuwe 19" monitor kopen maar twijfel dus tussen de ma901u en de NEC fe950. Ik weet dat ze dezelfde beeldbuis erin hebben zitten en allebei de monitoren hebben ongeveer dezelfde specificaties alleen de iiyama kan 1 resolutie hoger. Nou is net de price watch geupdate en zie ik dat die iiyama nog maar 1049 kost :9~. Nou weet ik dus alleen niet of dit model dezelfde problemen kent als zijn grotere broer de a902mt :?. Kan iemand mij hier antwoord op geven of zijn ervaring geven.

bvd

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand :'(

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:50

johnwoo

3S-GTE

Ik heb hem, een vriend van me heeft hem ook en we hebben geen van tweeen problemen ofzo gehad; gewoon een erg fijn kijkkastje voor niet zo superveel geld :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Ik heb deze monitor ook een paar maanden en hij bevalt me prima. Heb er nog geen problemen mee gehad. Is echt wel een aanrader, goede prijs/prestatie verhouding ! :)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb hem ook, niet de problemen van dat andere type. Mijn scherm vertoont echter vlekken en wijkt rechts onderin af. Dat is een puur exemplarisch mankement. Gelukkig komen ze hem morgen halen.

Voor de rest: Errug fijn schermpje :P