De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Welke drivers gebruik je? Welke versie?
Hoe presteert de kaart verder? Voelt het systeem ook traag aan?
(Geen schande als je 4-in-1 bent vergeten, doen er meer
Wel beetje onvolledig
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
um ja die heb ik ook geprobeerd. voor de rest zijn er alleen haperingen als ik installeer.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kan je gewoon spellen spelen op hoge resoluties en gaat het gewoon vloeiend dan moet je niet moeilijk doen!
Kan je ook de spellen niet goed spelen dan:
- Via 4.29 Drivers
- Detenator (probeer de 10.80, doen het bij mij goed)
- AGP 4x aangezet? (of iig 2x)
- Bios update
ff doen, heb een keer gedaan maar maakte geen hol verschil.
Welke videokaart-drivers gebruik je? Die van je CD of Detonator-drivers van nVidia?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
zuig zuig, waar vind ik die 4in 1
ik kom niet verder dan de detenator....
Verwijderd
reboot
dan install Detonator 10.80
http://www.m3dzone.com/article.php?sid=207
reboot en doe je test nog eens
en zie dan naar je score!
kan nog hoger als je wat aan settings gaat sleutelen maar dat steekt zo nauw niet.
Verwijderd
yup geen idee van obsessie ofzo nauw ik haal in q3 170 en in 3dmark 3000 met mijn systeempje niks Oc''ed daar heb ik ook effe aan moeten sleutelen maar ja. Geen idee als ik er niks vanaf weet en ik heb zulke FPS i won''t bother als ik maar kan spelenOp zaterdag 07 april 2001 16:08 schreef Sick_Nick het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom je moeilijk doe om een hogere Benchmark score te krijgen als je wel gewoon je games in 1280*1024 met 70 fps kan spelen
[quote]
Op zaterdag 07 april 2001 16:10 schreef Mallo het volgende:
[..]
yup geen idee van obsessie ofzo nauw ik haal in q3 170 en in 3dmark 3000 met mijn systeempje niks Oc''ed daar heb ik ook effe aan moeten sleutelen maar ja. Geen idee als ik er niks vanaf weet en ik heb zulke FPS i won''t bother als ik maar kan spelen
[/quote]
In welke resolutie in Q3 170 fps?
Ik haal btw wel 3700 in 3DMark 2001, hoewel dat me niet echt kan boeien.
Verwijderd
mijn Q3 is ook wel wat getweaked he, zodat ik alles duidelijk zie en dat ik goed kan spelen!
EDIT
EDIT
Tuurlijk, is een goede score maar waarom dan niet in 1024*768 spelen. Dan haal je nog 120 ofzo. Of in een nog hogere resolutie, ziet het er weer een stuk beter uit en nog steeds vloeiendOp zaterdag 07 april 2001 16:19 schreef Mallo het volgende:
Dat is in 800*600 ja gene hoge resolutie dat weet ik maar voor een 32MB kaartje mag dat wel goed zijn neem ik aan.
mijn Q3 is ook wel wat getweaked he, zodat ik alles duidelijk zie en dat ik goed kan spelen!
3d marks 2001 op een resolutie van 1024x768 16 bit
2607
hahahahahah
te gek jongens, i luv you guys
Verwijderd
Ja euhm dan veranderd het mikken telkens lichtjes als je je resolutie veranderd, dus hou ik he tliefst of wat ik nu sta anders moet ik weer wat leren mikken en in de verte kijken veranderd allemaal wat, ik ben he tnu zo gewoon dus hou ik het liefst zoOp zaterdag 07 april 2001 16:21 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, is een goede score maar waarom dan niet in 1024*768 spelen. Dan haal je nog 120 ofzo. Of in een nog hogere resolutie, ziet het er weer een stuk beter uit en nog steeds vloeiend
*Score?!?*
}:0
Verwijderd
Aha daar is ze dan de score baah datkost je wel een hoop hoor!! Dit is geen gratis forum zulleOp zaterdag 07 april 2001 16:22 schreef siggy het volgende:
ok ok.
3d marks 2001 op een resolutie van 1024x768 16 bit
2607
hahahahahah
te gek jongens, i luv you guys
![]()
![]()
Nou ja fijn dat je er al wat tevreden meebent!
Je wilt weten hoeveel MKeys/sec??Op zaterdag 07 april 2001 16:26 schreef siggy het volgende:
4,3 als ik een beetje internet en muziek luister.
In 3DMark 2001 - 3700 en in 2000 - 8200
Dit met een NIET opgefokte GF2 PRO 64 Mb, wel een opgefokte TB