... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
je kan de kaart oc-en met de drivers als het goed is, anders moet je ven een regpatch downen en dan kijk je hoe ver ie kan.Het is gewoon uitproberen
Life goes as it goes.
Verwijderd
Gewoon steeds in stapjes proberen om de core en het geheugen omhoog te krikken en als ie vastloopt gewoon opnieuwe opstarten en weer iets lager proberen
De koeling op de 7700 is volgens mij wel genoeg
Suc6
De koeling op de 7700 is volgens mij wel genoeg
Suc6
ik kan uit die zelfde kaart maximaal 260/410 halen, wel met goeie koeling uiteraard
om 3DMARK 2001 te runnen moet de core terug naar 240
of de originele fan die erop zit voldoet betwijfel ik , ik heb er dus een andere heatsink op plus een serieuse fan boven op de kaart en onderop de kaart LOL
temp. stressed is 46
ik ga nog voor een peltier koelelement
om 3DMARK 2001 te runnen moet de core terug naar 240
of de originele fan die erop zit voldoet betwijfel ik , ik heb er dus een andere heatsink op plus een serieuse fan boven op de kaart en onderop de kaart LOL
temp. stressed is 46
ik ga nog voor een peltier koelelement
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen