Toon posts:

[BC3] Waar is mijn fan???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...inderdaad,waar is mijn fan??? Ik heb zojuist de Gainward Cardexpert Geforce 2 MX 32MB (4,8ns) Twinview+TV-out binnengekregen.Vol verwachting maakte ik de verpakking open maar wat blijkt tot mijn verbazing :?...d''r zit géén actieve koeling op...alleen een lelijke zwarte heatsink :( Ik weet toch bijna zeker dat ie erop hoort te zitten!!! Ik heb op de de site van Hastec gekeken en daar stond ie met dat mooie fantje erop :)...Wie weet hier wat meer van? Hebben ze ''m bij eraf gehaald???

Verwijderd

vraag effe aan de genne waar je hem vandaan hebt of dat zo hoort

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op mijn Geforce2 MX zit helemaal geen fannetje of heatsink

They made me do it.

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Mijn gainward zit ook geen fan op.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

op mijn v7700 gts wel :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Initial G
  • Laatst online: 22:42
hoort er ook niet op lijkt me, die dingen worden nauwelijks warm toch?

Verwijderd

Op mijn V7100 zat ook geen fannetje op,heb er zelf eentje opgemaakt

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23
ik heb de 5.5 ns versie
mooi fannetje zit er op

Afbeeldingslocatie: http://www.hastec.nl/gainward/gf2mxgstwinviewsmall.jpg

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 22:18
ahummm

nauwelijks warm????

ze worden juist best wel warm...

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 13:11 schreef Sjoko het volgende:
ahummm

nauwelijks warm????

ze worden juist best wel warm...
Als ze echt warm zouden worden zouden ze op alle mx''jes wel een koelertje gezet hebben,alleen al om anders 100 mx''jes terug te krijgen die half verbrand zijn doordat er geen koelertje van een 10tje op is gezet(Dat zou toch een grote strop zijn voor al die mx kaartjes makers)

Verwijderd

ik had er standaard ook alleen een heatsink op zitten.

maar ik heb er zelf een 486 fan opgeschroefd.

Geen probleem!! *D

Verwijderd

Op die gainward hoort standaard idd zo''n orb look-a-like orb te zitten.... :)

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 22:18
Ze worden niet zo warm dat ze meteen kapot gaan, maar warm worden ze zeker...

Als je aan overclocken gaat denken moet je er zoieso een fan opzetten, maar voor normaal gebruik is het ook al erg handig...

UNOX: The worst operating system

• Chivas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 09:10

Chivas

Burb

Heb hier een Gainward GF2 MX 64MB en ook geen fan maar sec.lijm en 486 cooler doen wonderen... Alleen niet de orginelen drivers gebruiken want die zijn erug onstabiel.

AMD Tbird 1400 | ThermoEngine V60-4210 I ABIT KT7A | 1GB PC133 | ACER 77E 17" | GainWard GF II mx 64MB + TV-out | SB Audigy | Yamaha 4 X 250 W-AMP + Infinity QB 300 W Speakers| IBM 30gb 7200rpm IDE | SONY DVD | Lite-on 40x | 350 Watt Enermax

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik had ook zonder fan allemaal strepen in beeld als ik wat wou overklokken

Steeds ietsje meer met verder overklokken, totdat 3dmark vast liep, dan weer ietsje terug.

Ik denk dat iedere tweaker dat probleem wel kent.
Ofnie?

Verwijderd

Op mijn Gainward TNT2 M64 zat wel een 30mm fannetje, maar dat was van zo''n kut kwaliteit dat ik die er maar af heb gehaald en er een 50mm fan op heb gezet.(en die tnt2 heeft die koeling wel nodig.)

• mvds
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 10 april 2001 23:35 schreef Fl3xx het volgende:
Op mijn Gainward TNT2 M64 zat wel een 30mm fannetje, maar dat was van zo''n kut kwaliteit dat ik die er maar af heb gehaald en er een 50mm fan op heb gezet.(en die tnt2 heeft die koeling wel nodig.)
Idd. Ik heb er met secondenlijm een 486 koeler opgezet. Wat worden die krengen heet zeg! Echt niet normaal!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik wat laat reageer maar ff ter verduidelijking van mijn topic...

http://www.hastec.nl/gainward/gf2mxgstwinview.htm

Ik heb dus deze kaart met precies dezelfde specificaties maar gewoon zonder dat mooie fannetje op die heatsink...:(
Als ik toch besluit om deze kaart te nemen en ze zetten op een site dit plaatje erbij dan kunnen we toch als consument ervan uitgaan dat we dat dan ook krijgen,toch???
Misschien moet ik Hastec eens aan de oren trekken...Het is trouwens een middelmatige kaart,ik had iets beter verwacht qua beeldkwaliteit TV-out en overklokmogelijkheden.Bij mij haalt ie nauwelijks 190M/200C,zichtbare sneeuwvlokken bij 3D Mark 2000 :(...
Wie heeft deze kaart ook en hoe kan ik het beste eruit krijgen?
Pagina: 1