[BC3] Hercules 3d PII pro na 1 dag kaput?

Pagina: 1
Acties:

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik wordt vanmorgen wakker en blijkt dat mijn pc nog aanstaat. ik wil hem ui standby halen maar hij reageert niet.....ik hem uitgezet en opnieuw opgestart maar de monitor komt niet uit standby.........

toen dacht ik meteen dat ie wel te warm zou zijn geworden, en toen ik voelde aan de koelplaatjes op het geheugen viel me op dat ze echt warm waren........

mijn videokaart heeft ongeveer nu een kwartiertje niets gedaan en de plaatjes voelen alweer koud aan, maar de videkoaart werkt niet (monitor doet het op een andere pc wel)

als ik de zooi nog meer laat afkoelen komt het dan weer goed of kan ik meteen naar het postkantoor lopen.....

greetz Sau

ps. owjah stel dat ie het dadleijk weer doet, dat betekent dat mijn pc nooit ''s nachts of extreem lang zal kunnen draaien, is er een mogelijkheid om je videokaart in standby te gooien?

Verwijderd

Dat is belachelijk, heb je de barbeque versie gehad ofzo?

Maar ff je vraag. Als ie het weer doet, dan zou ik er toch wel ff een grotere koeler opzetten, maar ik snap het echt niet, want hercules lijk me een redelijk goed merk:?

Is ie geOCt? Heb je de bus speed errug hoog staan van je mobo:?

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
inmiddeld doet ie het weer

zal es gaan kijken wat eraan scheelde

FSB staat gewoon op 133 dus dat moet het probleem niet zijn

maarjah, hij doet iig weer dat is het belangrijkste vindt ik

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Moet je ook maar niet van die rotzooi kopen :), betere case-koeling he

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 26 april 2001 22:56 schreef Urnie het volgende:
Moet je ook maar niet van die rotzooi kopen :), betere case-koeling he
Nou ja zeg, je mag toch wel van je kaartje verwachten dat ie de eerste 24 uur geen problemen geeft, zelfs als t een noname is (wat herc niet is).
Ik zou er gewoon mee terug gaan, als je m al na een dag gaat wantrouwen...over een week is t een stuk moeilijker

...oh, de topic is van 7april....laat maar..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Heb ik soms ook moet je gewoon monitor effe aan en uitzetten. Tenminste dat werkt bij mij *D
Pagina: 1