Toon posts:

[BC3] V7700 deluxe TV op win2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand ervaring hiermee , ik wil dit kopen , prijs is weeral lekker gedaald met komst 3...
Werkt dit lekker op win2000.

Ik heb hiervoor altijd met de G400MAX /rainbowrunner gewerkt op win2000 maar de tv tuner soft was buggy..
Wil natuurlijk niet terug naar win95 met een dual }:O mooo!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 22:02
ff voor de duidelijkheid:
er zit geen tuner op die kaart !

er zijn 2 versies:
versie 1 --> met tv in/out
versie 2 --> met tv in/out en tuner
Deze laatse kost zo rond de f 850 (!) gulden !

Een tip: koop de powercolor geforce 2 gts 64MB en koop daar een losse tvkaart bij (miro is wel goed)
Ben je goedkoper af, en je hebt een snellere videokaart, en als 1 van de 2 kapot gaat hoef je niet meteen het hele zaakje te vervangen :)

Verwijderd

Topicstarter
nee er is inderdaad een 32MB versie zonder tv tuner ...

Nu is er een revisie uit die een rond de 532 gulden komt die een GT2 met 64MB is met een tv tuner erop en mpeg2 compressie...

Eerst had ik gedacht aan een PCTV RAVE van miro, aangezien deze win2000 compatible zijn en een aparte geforce, heb momenteel een tweedehands geforce 256 op de kop getikt voor 70 euro... bijna voor niets, nog even wachten op de 3 en even verder met deze kaart.

Merci voor de tip... heeft uzelf dan ervaring met miro en win2000 ? laat iets weten thx!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Opzich werkt die kaart perfect onder Windows 2000, op 1 ding na: capturing. Het capturen gaat veel langzamer dan in Windows 98, dus je krijgt gegarandeerd dropped frames. Maar OpenGL en DirectX is inmiddels even goed als in Windows 98 :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein