Toon posts:

Vast in Requiem, blabla angel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weer vast bij het tweede monster dat vuur spuugt en aardbevingen veroorzaakt. Is het echt de bedoeling dat je hem 101 keer salt ofzo, zoja dan daalt het spel in achting.

Heeft iemand een briljante oplossing of een walkthrough.

Madman

Verwijderd

Ga er maar eens rustig voor zitten je moet dat beest echt tig keer raken anders kom je niet verder, ik dacht zelf eerst aan een fout in het spel maar na 10 min. bestoken ging dat kreng eindelijk plat...

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-01 13:09

Andy

rm -r

Zo is dat;

geen Ammo gebruiken; is zonde, probeer maar met toverkrachten. En constant in beweging blijven is ook wel handig. Bereid je trouwens maar voor op nog veel leukere opponenten (hahahaha)

Kaboem!

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Topicstarter
Ben toch volgens mij al langer dan 10 minuten bezig met 'salten'. Er komt geen einde aan dat beest. Begin echt aan een bug te denken. Soms zit ie ook vast in een hoek. Kan je ook Salten wat je wilt maar gebeurt er niks. Ga maar eens verder proberen. Hoop dat dit niet te vaak gaat gebeuren.

MM

Verwijderd

Als je het te lang vind duren gewoon cheaten

• Andy

Andy

rm -r

Salten werkt alleen als je hem fragt nadat hij nog een beetje aan het bijkomen is van je To salt aanval. Nogmaals, probeer het met (ik ben ff de naam kwijt) die "force" die je doet opgloeien. Trouwens, dat van die Bug klopt. Heb ik ook wel eens gehad. Eerst dacht ik, heej mazzeltje, maar na 10 minuten nonstop knallen ben ik maar opnieuw begonnen. Gewoon blijven bewegen en schieten!!

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel met'fragt' de pentecost?
Die vliegen helpen zeker ook niet?

MM

• Andy

Andy

rm -r

Nee met fraggen bedoel ik een stel granaten voor hem neer donderen als hij net door je Gesalt is. Hij is dan even versteend en kan dan niet zo goed tegen explosies. Het is wel een hele snelle toetsencombinatie om op tijd de granaten te kunnen vuren maar het lukt wel. Ikzelf heb hem met (zo heet het inderdaad) Pentecost plat gekregen. Heb wel 2 keer moeten saven tussendoor en je moet constant in beweging blijven en als hij zo'n aardbeving produceert moet je even springen of op een van die verhogingen gaan staan. Hij is trouwens kwetsbaar als hij met die rode straal begint te schieten want die is makkelijk te ontwijken. Het was me trouwens opgevallen dat hij inderdaad reageert op Locust maar er geen schade van ondervindt!

SUCCES

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt, met de pentagost. Dat salten deed hem waarschijnlijk niks behalve even afremmen.

Minpuntje van het spel is dat de badguys zomaar onstaan, dus ook achter je. Maakt het wat minder realistisch. Scenery is wel leuk. Geluiden zijn ook goed.
Pagina: 1