[BC3] win2k, voodoo3 ineens geen direct3d meer :?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
W2k heeft andere drivers nodig voor je voodoo3.
Als je die van w98 gebruikt is t inderdaad niet zo vreemd dat je d3d t niet doet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Plotseling werkt hardwarematig direct3d niet meer onder win2k :? openGl, glide enzo doet het nog wel.
Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, directx8.. maar nog steeds is direct3D hardwareacceleratie niet beschikbaar...
Ik heb verder niks bijzonder geinstalleerd de laatste tijd, en onder win98 doet direct3d het nog wel gewoon.

wat kan dit nou weer zijn?? :(

• Palomar
  • Niet online
euh.. ik gebruik win2k drivers hoor (de nieuwste dacht ik). Direct3D heeft het altijd gewoon gedaan, en plotseling werkt het niet meer :?
Ik heb alleen gisteren windows98 opnieuw geinstalleerd, maar dat lijkt me niet van invloed op mn win2k config (staat op andere partitie e.d.)

• BC3 Victim
Ow dat kon ik niet opmaken uit je post.
Andere agp drivers geinstalled?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
heeft windows 98 misschien met je IRQ''s lopen schuiven?

Verwijderd

Heb je netmeeting gebruikt?
Restart NM, en exit via Call/Exit.

Kostte me maanden

• Palomar
  • Niet online
Op zaterdag 07 april 2001 02:00 schreef olav het volgende:
Heb je netmeeting gebruikt?
Restart NM, en exit via Call/Exit.

Kostte me maanden
DAT was hem!! 8-) ik had idd een paar dagen geleden netmeeting gebruikt en die crashte.. verder niet meer naar gekeken, maar ik kon dus opeens geen direct3d games meer spelen en de iconen van windows waren nog maar in 256 kleuren (ipv 16bit).
Wat een k#t software leveren ze dan af bij microsoft.. |:( en dat zo''n simpel progje zoveel invloed heeft op het systeem..

bedankt iig :)
Pagina: 1