De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Plotseling werkt hardwarematig direct3d niet meer onder win2k
openGl, glide enzo doet het nog wel.
Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, directx8.. maar nog steeds is direct3D hardwareacceleratie niet beschikbaar...
Ik heb verder niks bijzonder geinstalleerd de laatste tijd, en onder win98 doet direct3d het nog wel gewoon.
wat kan dit nou weer zijn??
Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, directx8.. maar nog steeds is direct3D hardwareacceleratie niet beschikbaar...
Ik heb verder niks bijzonder geinstalleerd de laatste tijd, en onder win98 doet direct3d het nog wel gewoon.
wat kan dit nou weer zijn??
Ow dat kon ik niet opmaken uit je post.
Andere agp drivers geinstalled?
Andere agp drivers geinstalled?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heeft windows 98 misschien met je IRQ''s lopen schuiven?
DAT was hem!!Op zaterdag 07 april 2001 02:00 schreef olav het volgende:
Heb je netmeeting gebruikt?
Restart NM, en exit via Call/Exit.
Kostte me maanden
Wat een k#t software leveren ze dan af bij microsoft..
bedankt iig
Pagina: 1