The desire to know is natural to all good people!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een 19" monitor, tot nu toe heb ik door dat de Piyama 451 nix is, de Hansol P90 (?zoiets?)((budget monitorretje))ook wel OK is. De Aldi monitor is ook niet helemaal je van het. En zodoende kwam ik bij de NEC FE950 (fl 1095,-) uit, mooie monitor, maar zijn er nog mooie alternatieven van zo rond de 1000 gulden, mag natuurlijk ook minder
LG 995e, prima beeld, maar geen trinitron.
Kijk ook eens bij samsung (950s geloof ik)
Neem iig niet de iiyama s901jt, das echt een hoerending.
Verwijderd
UTFS:
kwaliteit en erg duur: EIZO
kwaliteit en duur: Sony, Philips Brilliance
prijs/kwaliteit: Iiyama
lage prijs, goede kwaliteit: Samsung
vrij goedkoop, redelijke kwaliteit: CTX
kwaliteit en erg duur: EIZO
kwaliteit en duur: Sony, Philips Brilliance
prijs/kwaliteit: Iiyama
lage prijs, goede kwaliteit: Samsung
vrij goedkoop, redelijke kwaliteit: CTX
Alweer een foutje, shit hé. Zit hier op mijn vaders PC, elke keer pakt hij auto mijn vaders username!
The desire to know is natural to all good people!
Verwijderd
Ik neem persoonlijk geen triniton omdat ik me daar erg aan ga ergeren (denk ik), dus als ik jou was zou ik een LG Flatron kopen, perfect ding, niet al te duur, geen irritante stabilisatielijntjes en toch vlak beeld. Tikkeltje duurder is dan TFT, maar dat vind ik persoonlijk niet zo geweldig (heb alleen maar ervaring met een stuk of 40 Samsyng TFT''tjes moet ik zeggen)Op vrijdag 06 april 2001 22:03 schreef arnoman het volgende:
Sorry Sorry (ik maak er wel een zooitje van vandaag), ik wil wel een plat beeld, triniton/ flatron
Verwijderd
Ik heb zelf de iiyama 19" met een diamontron buis.
Het beeld is harstikke plat, en er zit ook nog een "(overbodig) usb-hubje bij.
Kees.
Het beeld is harstikke plat, en er zit ook nog een "(overbodig) usb-hubje bij.
Kees.
Verwijderd
Ik heb een 107p20 uit de brilliance series ook met diamondtron als jij een 19inch wilt neem dan de 109p20.. deze monitor is tikje duurder dan de pyama maar ook wel wat beter...
eizo heb ik geen ervaring mee..
sony heeft in de duurdere lijn ook echt top 19inches
eizo heb ik geen ervaring mee..
sony heeft in de duurdere lijn ook echt top 19inches
Ga voor een Sony, goeie kwaliteit.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Bull shit ze zijn misschien goed in hun prijsklasse maar niet beter als wat ik noemdeOp zaterdag 07 april 2001 00:30 schreef aaihetapie het volgende:
LG heeft betere
Phips beter dan LG?
Ga er eens 1 bekijken
Ga er eens 1 bekijken
Zit hier ahcter een EIZO F730, op 1800x1440@77Hz... nog nooit beter gezien, zal voorlopig ook wel zo blijven.
is geen trinitron trouwens, maar ik kan nou niet zeggen dattie bol is ofzo, hijs zelfs platter als me vorige (Philips 17A Brilliance)
is geen trinitron trouwens, maar ik kan nou niet zeggen dattie bol is ofzo, hijs zelfs platter als me vorige (Philips 17A Brilliance)
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik wil je over 2 jaar wel over die LG monitor horenOp vrijdag 06 april 2001 22:00 schreef tborgdorff het volgende:
LG 995e, prima beeld, maar geen trinitron.
Deze worden nl relatief snel bleek en HEEEL vaag.
Die S900JT1 (niet de s901jt dus) zal het sowieso iets langer uithouden. ;P
Maarjah.. een elektronisch contrastfilter dus het beeld heeft een wat grijzige 8ergrond.
Die MA901U is een indirecte opvolger van de A901HT dit is een leuke Diamondtron monitor met de kwaliteiten van de A902 maar niet met de problemen hiervan
Leuk bakkie dus...
Die Nec monitoren zijn ook wel om over te spreken hoor.. haarscherp en mooie kleuren.
Ik vind de geometrie van de Iiyama monitoren alleen iets prettiger instelbaar.
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Liever niet..Op vrijdag 06 april 2001 22:05 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik neem persoonlijk geen triniton omdat ik me daar erg aan ga ergeren (denk ik), dus als ik jou was zou ik een LG Flatron kopen, perfect ding, niet al te duur, geen irritante stabilisatielijntjes en toch vlak beeld. Tikkeltje duurder is dan TFT, maar dat vind ik persoonlijk niet zo geweldig (heb alleen maar ervaring met een stuk of 40 Samsyng TFT''tjes moet ik zeggen)
Ik heb nog nooit zo''n grijze achtergrond gezien.
Al staat dat ding uit..
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Pagina: 1