- NAC Breda -
toen er een keer een nieuwtje was over de demo van nfs4, waren er veel replys van mensen die zaten te zeiken dat het niet werkte, maar ik heb nergens last van (ik heb een banshee)
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Nou nee, kwas net ook al even aan het struinen ervoor. The word around the campfire is dat ik hem vanavond 'misschien' krijg! Ben wel errug benieuwd!
Verwijderd
Kijk eens op http://www.jaydee.cz/chmo.htm
alles te verkrijgen voor Need for Speed 4 (en nog veel meer!)
alles te verkrijgen voor Need for Speed 4 (en nog veel meer!)
Ik heb net ook de hele versie binnen alleen bij mij doet 'ie het dus niet met m'n TNT, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik oude drivers heb, nu dus maar ff nieuwere downen.
Nergens problemen mee, werkt perfect! P150+Voodoo 2 12mb
Hij werkt zelfs (OK beetje rare wolken maarja) op een Compaq gevalding (had ik hem een paar dagen geleden opgepleurd)
Hij werkt zelfs (OK beetje rare wolken maarja) op een Compaq gevalding (had ik hem een paar dagen geleden opgepleurd)
Lag dus inderdaad aan de drivers, nu ff Detonator 1.88 gedownt en werkt perfect.
Verwijderd
Is er iemand die die demo op een voodoo1 heeft draaien??? Zeg dan ff welke driver je hebt!!
Verwijderd
lees eerst eens de andere topics, want daar staad dat ik met een 166mmx@225 64mb voodoo2 8mb draai op 800*600
Verwijderd
ik het dan blind tegen Ritchie
en je kan need 4 speed HS wel spelen op een 166mmx 32 mb helios voodoo1, doet mijn broertje max 640*480
en je kan need 4 speed HS wel spelen op een 166mmx 32 mb helios voodoo1, doet mijn broertje max 640*480
Verwijderd
Opolger gebruikt de orginele van de http://www.europe.3dfx.com/view.asp?PAGE=nusVGdrivers en heft daar de nieuwste drivers gedownload en daar naar de q3 drivers er over heen gezet en het werkt die ook van de 3dfx site af komen
Pagina: 1