[BC3] voodoo 3 2000 overclocken????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kheb n Voodoo 3 2000 (of is t nVidia nu? *D ) en die wil ik graag overclocken... wat voor cooler heb ik nodig, wat voor proggie, wat is zo''n beetje de max. snelheid? (180 mHz?)kortom... what the hell heb ik allemaal nofig??? :o evt een site die hier over gaat... wat een vraagjes allemaal he??? Owja... kheb n P3 450 mHz, 224Mb werkgeheugen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

gewoon een cooler van een 486 erop en dan een overclock progje voor voodoo die je hier wel kunt vinden (voor voodoo 3 )
http://www.tweakfiles.com/
de mijne draait op 166 Mhz maar er zijn gasten die tot meer dan 200 Mhz zijn gegaan en dat bleef stabiel zeiden ze

suc6

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tnx! ;) maareeehhh.. maakt het uit WELK programma ik gebruik? dr zijn er nogal n zooi! :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen