Toon posts:

[BC3] gforce2mx overklokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan een gforce2mx klokken, heb de koeler van een coolermaster DP5-6H51 erop gegooid, morgen met heatsink ervan en koeler.

ik heb hem nu stabiel lopen op 230/200

hoe hoog kan ik komen met deze koeling, en als ik strax de DP5-6H51 volledig heb gemonteerd hoe hoog dan???

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
core speed hoger dan je mem speed maakt bijna niets uit, beter is het om je core bv op 210 te zerren, en te kijken of je mem ook die snelheid aanken.

Hoe hoog je kan komen kan niemand je zeggen, dat verschilt per kaart, daar had je ook achter kunnen komen door ff de search te gebruiken :), daar is vast wel het een en ander te vinden ;)

suc6

Verwijderd

Topicstarter
t ging mij in dit geval om de combi met mn coolermaster koeler

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:42
koeling zal bij het geheugen niet veel uitmaken ( bijna niets) en de core hoger maakt niet veel uit in performance...dus ik denk dat je voor je vga-koeling niet te veel poen moet uitgeven en dat je nu al rond de maximale snelheden zit.

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 april 2001 19:30 schreef skinhead het volgende:
koeling zal bij het geheugen niet veel uitmaken ( bijna niets) en de core hoger maakt niet veel uit in performance...dus ik denk dat je voor je vga-koeling niet te veel poen moet uitgeven en dat je nu al rond de maximale snelheden zit.
ehm ik heb er slechts 25 piek voor betaald, is gewoon een athlon koeler =] past precies met wat boor werk =]

geheugen kan naar de 210 neem ik aan, core kan die 240 hebben?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op vrijdag 06 april 2001 19:32 schreef neographikal het volgende:

[..]

ehm ik heb er slechts 25 piek voor betaald, is gewoon een athlon koeler =] past precies met wat boor werk =]

geheugen kan naar de 210 neem ik aan, core kan die 240 hebben?
Het is geen simpel rekensommetje, je kan niet zeggen dan een mx met zo''n cooler 210 haalt...voor hetzelfde geld wil hij niet harder dan 200, of loopt hij makkelijk 220 :)

Gewoon proberen hoever je kan komen...
Pagina: 1