Toon posts:

[BC3] Hoe maak ik een SLI kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu twee dezelfde Monster 3d II 8 MB kaarten. Deze wil ik in SLI zetten, maar ik heb geen kabel. Nu weet ik dat je dit kan maken met een floppy kabel/connectoren, maar hoe?

Weet iemand het schema/diagram ?

Ik heb al flink gezocht in oude topics, maar kon er geen vinden over het maken van een cable.

Typo''s

Verwijderd

als je mailt naar hastec sturen ze een schema

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51
Mail me maar, ik heb er nog een liggen!! Van twee doorgefikte 12mb''s.
Whitefeather_@hotmail.com

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 06 april 2001 16:30 schreef rob van den broek het volgende:
als je mailt naar hastec sturen ze een schema
Als je mailt krijg je gewoon zo''n ding thuisgestuurd ;).

Verwijderd

ja kan een floppy disk kabel gebruiken moet je allen even proberen welk vn de twee aansluitingen

Verwijderd

kun je sli ook op andere kaarten toepassen?

(desnoods door solderen)

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik dacht dat de voodoo1, voodoo2 de vsa 100 en de rage 128 chipset een multi chip mogelijk hadden.(voor zover het om niet professionele kaarten gaat) de voodoo2 is de enige die sli ondersteunde dacht ik

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

hoeveel voodoo2''s kun je koppelen :?

en hoeveel heb je er nodig om het prestatieniveau te halen van een geforce 256 ddr :P

Verwijderd

Ik denk dat het theoretisch wel mogelijk moet zijn om V2 per paar te koppelen dus

2,4,8,16 enz...

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
floppydisk cable pakken (strait gedeelte allen) en de middelste 4 kabels twisten. de middelste 4 worden dan
1 2 3 4
4 3 2 1

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 20:08 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
hoeveel voodoo2''s kun je koppelen :?

en hoeveel heb je er nodig om het prestatieniveau te halen van een geforce 256 ddr :P
en hoeveel heb je er nodig om het bovengenoemde prestatieniveau te halen :)

Verwijderd

Kunt volgens mij maar 2 V2''s koppelen...

ene rendert de even, de andere de oneven lijnen of zo..

Verwijderd

Kan je ook een voodoo2 12mb met een voodoo2 8mb in SLI draaien, ik heb er nu een Voodoo2 12mb inzitten en een 8mb V2 is makkelijker te vinden dan een 12mb.

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
nee, je moet voodoo 2''s alleen met gelijk ram SLI''en, anders werkt het niet. 3dfx raad zelfs aan om twee dezelfde merken te bruiken.
de voodoo1 heeft geen sli aansluiting, maar 1 bedrijf had wel een kaart op de markt met 2 voodoo1 chips...was net zo groot als mijn voodoo5 geloof ik ;-) . en de voodoo5 (vsa100) ondersteunt natuurlijk ook SLI.
btw: ik heb nog wel een sli kabel liggen, dus als je in de buurt woont (friesland) kun je em zo ophalen...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Uhm... werkt dacht ikalleen als je 2 8 of 12 mb kaarten hebt... en dan ook nog eens het beste bij kaarten van hetzelfde merk
Pagina: 1