Dat spel staat al een half jaar op mijn HD en ik ben er maar eens aan begonnen. Het is echt onwijs gaaf! De manier waarop die rooie baretten vechten... sta ik te wachten tot er een te voorschijn komt, rolt er ineens een granaat voor mijn voeten en dan vallen ze van drie kanten aan. 
Maargoed, ik ben nu in de "blast pit", voorbij die drie groene slangen die zoon klereherrie maken, en ik heb die grote ventilator aangezet(die zou ik wel in mijn kast willen hebben
). Waar is nu de uitgang? Moet ik soms weer helemaal terug?
En nog iets, elke keer als ik het spel even afbreek (bijvoorbeeld om te saven of te loaden), en kom weer terug in het spel, dan zie ik twee kleine beeldjes bovenin het scherm, in een overheersende kleur paars. Alleen als ik het spel opnieuw opstart is het weer weg. Gelukkig kan ik wel de snelsave/load optie gebruiken.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Maargoed, ik ben nu in de "blast pit", voorbij die drie groene slangen die zoon klereherrie maken, en ik heb die grote ventilator aangezet(die zou ik wel in mijn kast willen hebben
). Waar is nu de uitgang? Moet ik soms weer helemaal terug?En nog iets, elke keer als ik het spel even afbreek (bijvoorbeeld om te saven of te loaden), en kom weer terug in het spel, dan zie ik twee kleine beeldjes bovenin het scherm, in een overheersende kleur paars. Alleen als ik het spel opnieuw opstart is het weer weg. Gelukkig kan ik wel de snelsave/load optie gebruiken.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?