Halflife

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Dat spel staat al een half jaar op mijn HD en ik ben er maar eens aan begonnen. Het is echt onwijs gaaf! De manier waarop die rooie baretten vechten... sta ik te wachten tot er een te voorschijn komt, rolt er ineens een granaat voor mijn voeten en dan vallen ze van drie kanten aan. }>
Maargoed, ik ben nu in de "blast pit", voorbij die drie groene slangen die zoon klereherrie maken, en ik heb die grote ventilator aangezet(die zou ik wel in mijn kast willen hebben Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/smile.gif). Waar is nu de uitgang? Moet ik soms weer helemaal terug?

En nog iets, elke keer als ik het spel even afbreek (bijvoorbeeld om te saven of te loaden), en kom weer terug in het spel, dan zie ik twee kleine beeldjes bovenin het scherm, in een overheersende kleur paars. Alleen als ik het spel opnieuw opstart is het weer weg. Gelukkig kan ik wel de snelsave/load optie gebruiken.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

• Jasper
  • Laatst online: 20:09
Omhoog 'vliegen' met die Fan en bovenaan die houten latten stuk rammen/schieten/meppen/trempelen/slopen/be-rellen etc. Als ik het me goed kan herinneren, tis alweer een paar maanden geleden dat ik HL gespeeld heb Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/biggrin.gif

• Grub
Aha dat isettemdus. Ik wist niet dat de luchtstroom van die fan zo groot was, ik vond dat hij maar langzaam draaide. Magoed, tis maar een spel en ik waag de sprong.
hastikke bedankt, en ik hoop dat er nog iemand de oplossing weet van problem2??

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Drivers... verkeerde Videodrivers, en ik zou eens denken over een update naar een nieuwe versie 1.008 of 1.010... maarja, jij heb waarschijnlijk een RIP (dattie een halfjaar ongebruikt op je HD staat?)? foei!

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Grub
Een RIP? Ik weet echt niet wat je bedoelt... Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/wink.gif
Maar nog ff, ik ben nu voorbij die fan, en dan kan je verderop fuel en oxy aanzetten in een of ander apparaat. Dan ga je een deur door, en dan sta je weer op een plaats waar je al geweest ben. Moet je dan weer helemaal terug of heb ik iets over het hoofd gezien??

• Kees
  • Laatst online: 12:54

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nee je moet de blastpit (3 slangen) weer in en naar beneden gaan, gooi ff een handgranaat om ze af te leiden en ren dan naar benee.
daar kun je ergens de stroom aanzetten (eind lopen!) dmv een kist stuk te slaan, is wel duidelijk wanneer je het ziet.
Ga dan weer terug naar de blastpit en ga weer helemaal naar boven naar de controlroom,
switch on the engine and step back (save ff voor je het doet, kun je later nog een keer kijken Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/smile.gif)

Kees

ps RIP = geripte versie, illegale versie, zonder CD etc nog niet duidelijk?
kijk eens bij buma-stemra Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/wink.gif

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

En mochten je granaatjes op zijn, je kan langs die blastpit ook lopen (shift) zonder dat die spechten je horen !

Verwijderd

Dat klopt. Met Shift ben je dan aan het kruipen en ze horen je nog niet.

Pas bij gewoon lopen wel.

Maar bij ladder oplopen maakt dat weer lawaai. Daarom bij ladder even granaat gooien en snel oplopen en snel weer kruipend vandoor. De monsters gaan altijd op laatste geluid af. Dat zal die van het afgaan van ladder zijn.

Bij het aanzetten van stroom: Voordat ik daar ben is er een slechtwerkende lift. Ik kan wel naar beneden maar houdt al snel onderweg op. Eraf springen kan (want straks dendert het naar beneden) maar het is nog erg hoog. Wat is beste mogelijkheid om veilig zonder veel damage te landen beneden?

• Grub
Oke, let's party!! }>

• Grub
Oke, let's party }>

• Grub
Oke, let's party!! }>

Verwijderd

Op donderdag 17 juni 1999 11:50 schreef Grub het volgende:
Oke, let's party!! >:)
das 3 x :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Op maandag 04 maart 2002 20:24 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

das 3 x :)
nieuw record --> 2 jaar en 9 maand |:(

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 20:35 schreef Mooooody het volgende:

[..]

ik ben betrapt :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
Op maandag 04 maart 2002 20:35 schreef Mooooody het volgende:

[..]

staat al in [SU] ;)

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 20:35 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

staat al in [SU] ;)
ik heb het gezien... ik wilde het eeen keertje doen :)

Verwijderd

lol, zelf geeft hij "stoute users" aan , terwijl hij zelf de grooste is :D :7

[topic=429487/1/25]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 22:01

Dennahz

Life feels like hell should.

rolfmao

Twitter

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000