[BC3] Incompatible met VIA ???

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 22:02
Hoi,

Ik ga binnenkort een Ati RADEON 64MB VIVO retail kopen. (dinsdag heeft Tweak IT Sales & Service ze weer voor f 588 op voorraad :))

Maar nu heb ik verhalen gehoord dat hij niet (of slecht) compatible zou zijn met via chipsets..
Ik heb een MSI K7T PRO2....
Is hier ondertussen al wat op gevonden?

enne wat zijn de beste drivers voor win2k en 98 (ik draai multiboot)

Alvast bedankt
Cutebrit

Verwijderd

Heb een 32 mb DDR en onder Win98 is alles top. Voor Win2K zou ik eens kijken in ''het'' Radeon Topic #1-13. :)

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Heb zelf geen ervaring met de Radeon, maar wat sowieso belangrijk kan zijn is dat je wel de laatste VIA drivers gebruikt voor je moederbordje.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Xandrios
Weet iemand welke radeon drivers ik het beste kan installen??

Ik heb al de nieuwe via. dus dat zit wel goed :)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Voor win98 gebruik ik de laatste beta''s (7099) en die zijn goed, alleen wat texture problemen in 3dmark2001 (lobby scene). win2k zou ik ook maar voor de laatste gaan, of op rage3d is niet te lang geleden ook iets verschenen, een iso van een install cd voor win2k, check de radeon topic voor een link of ga op het rage3d forum zoeken naar posts van 30FPS.
Rage3d is sowieso erg handig om regelmatig in de gaten houden, daar komen erg veel Radeon gebruikers.

Verder download een tweaker (raid-on of radeontweaker) ga niet teveel met de instellingen spelen maar zet in iig de 128tap voor Opengl aan, smullen :)

• Xandrios
Bedankt iedereen, maar texture problemen met de 7099 ???
Is dat niet te verhelpen (mischien het texture bestand uit een andere wel werkende driver halen)?

Iemand een idee?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb met de Radeon SDR en de 7099 driver geen problemen in 3D Mark 2001 met texturen.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ook in de Lobby scenes? halve mannen die blijven staan e.d. :? Mhhh misschien omdat ik een al wat oudere kaart heb en er een oudere bios inzit :? (je kan helemaal je bios versie niet zien tijdens het opstarten :( )
Pagina: 1