Toon posts:

[BC3] Matrox G450 DH -> witte streep over tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het misschien aan de lengte van de kabel kunnen liggen? Die is zo''n 5 meter...

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de TV-out gebruik van mijn G450 DH dan krijg ik op mijn TV horizontaal een witte streep die van boven naar beneden gaat... :(

Kent iemand dit probleem en een mogelijke oplossing??

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Vervelend, inderdaad. Maar ligt niet aan de kabellengte volgens mij: mijn tv-outkabel (s-vhs, beter dan composiet btw) is ook 5 meter en het tv-beeld is echt ok. :7

Systeem

Verwijderd

Ligt niet aan de kabellengte mijn S-vhs kabel is 10 meter en nog een perfect beeld.:)
(Deze kabel is wel ongeveer 8mm dik)
Ik weet niet wat voor een kabel je hebt maar ik kan me voorstellen dat je een hoop data verlies hebt als je een dunne kabel gebruikt.

Heb je niet wat meer info over je systeem en je tv.
Misschien kan dan iemand je verder helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een S-video kabel... Nieuwste drivers van de Matrox site en een Sony FX25 televisie...

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

lijkt mij niets met de kabel te maken te hebben. eerder een sync probleem.

Misschien moet je ff bij de refresh kijken. (als dat kan, weet ik zo ff niet)
Probeer 75 Hz es

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Topicstarter
refresh veranderen helpt niet :( streep trouwens ook beeld als alleen de kabel er al in zit... dus nog gewoon tv beeld...

• Gene
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 12:28
Duidelijk een kaart probleem. Indien de kabel de oorzaak zou zijn had ik op mijn 18 meter lange (zelf geknutseld 4 aderig telefoonkabeltje) zelfs geen beeld meer moeten hebben. Het tegendeel is waar :) :) Een rock-stady TV beeld zonder ook maar een storinkje.
[nu de clu]
Heb in het begin ook last gehad (G400 DH) van een streep door het beeld. Na het omruilen van de kaart was het probleem verholpen.
[/nu de clu]

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 11:38 schreef Gene het volgende:
Duidelijk een kaart probleem. Indien de kabel de oorzaak zou zijn had ik op mijn 18 meter lange (zelf geknutseld 4 aderig telefoonkabeltje) zelfs geen beeld meer moeten hebben. Het tegendeel is waar :) :) Een rock-stady TV beeld zonder ook maar een storinkje.
[nu de clu]
Had je daar alleen maar last van tijdens de tv-out?
Heb in het begin ook last gehad (G400 DH) van een streep door het beeld. Na het omruilen van de kaart was het probleem verholpen.
[/nu de clu]

Verwijderd

Topicstarter
als de kaart kapot is zou dat mooi kut zijn.. moet ik helemaal naar grafi call terrug...

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

ik heb zelfde soort probleem. ook g450 dh en bij mij loopt er een streep van rechts naar links over m''n scherm. Een witte streep. Echt heel irritant.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 april 2001 14:59 schreef rapido het volgende:
ik heb zelfde soort probleem. ook g450 dh en bij mij loopt er een streep van rechts naar links over m''n scherm. Een witte streep. Echt heel irritant.
he kijk een ander slachtoffer... wat voor software gebruik jij om je divx af te spelen?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand bekend met het feit dat als je TV kabel niet geaard is die zulke stroingen kan veroorzaken? Dus als oplossing de TV kabel eruit trekken en dan met scherp beeld DVD, DivX kieken?

Ik ben nu niet thuis dus kan het niet testen.... :(

Maar misschien dat iemand het nu al kan bevestigen...

Verwijderd

Topicstarter
JAAAAAA!! Moest gewoon de scart kabel eruit halen :) Werkt perfectos :)
Pagina: 1